Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt snålt... merkelig ... og fantastisk! Jeg er blitt den jeg var for 5-6 år siden, og det i en enda bedre utgave :-) Har gått i behandling hele mitt voksne liv, men til sommeren er jeg ferdig og klar for å stå på egne bein :-)

To år siden jeg har vært i ordinært arbeid, men i går var jeg på jobbintervju der tre personer i dress intervjuet meg. Synes selv det gikk bra, og har en god følelse :-)

Fra å ikke tørre å gå i butikken, til å ikke "gidde" å prate med folk, er jeg nå blitt utadvent igjen. Jeg har ledet et stort møte denne uken... og fikk etterpå storapplaus, og meldinger fra høyeste hold fra blant annet klinikksjefen som var mektig imponert.

Jeg har sagt mye stygt om meg selv og hatt lav selvtillit siste årene, men nå føler jeg meg som en verdensmester, og det gir meg så mye å høre hvor takknemlig folk er for den jobben jeg har gjort siste ukene. Aller mest varmer det meg at jeg har sett brukerene blomstre opp. I går kom det tre personer på jobb, som egentlig hadde fri

:-)

Etter å ha vært deprimert i flere år bestemte jeg meg for å ta livet av meg i fjor og tenkte ikke på annet i flere måneder. Å gå på et jobbintervju var utenkelig. Jeg brydde meg ikke om noe. Det var ingenting som var kjekt og jeg trodde jeg kom til å ende opp på uføretrygd.

Men nå! Livet er herlig dere! Ha tro på dere selv, og ikke gi opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest svarttrost
Skrevet

Så hyggelig innlegg dette var da :-).

Jeg håper det utvikler seg slik for meg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...