Gjest Mrs.Q Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Er det vanlig å få veldig vondt i hodet når en trapper ned på AP? + kjenne prosesser i hodet og kroppen? Hvor lenge ca vil det vare? Får dødsangst av dette. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Når jeg blir psykotisk så kjenner jeg ofte merkelige ting skje med kroppen min. Som om noen stikker meg med noe, eller at noen presser noe mot hodet mitt. Hver gang jeg er psykotisk så tror jeg at hjernen holder på å ødelegges, føles ut som radiobølger gjennom hjernen min og tror jeg har fått svulst på hjernen.Helt forferdelig. Men når psykosen er over så funker hjernen min som normalt igjen. Så du trenger helt sikkert ikke være redd for at noe er galt, sikkert bare uvant for kroppen tenker jeg. Hvis du opplever som meg så kan det kanskje være lurt å gå tilbake til AP og bruke enda lenger tid på nedtrapping. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Når jeg blir psykotisk så kjenner jeg ofte merkelige ting skje med kroppen min. Som om noen stikker meg med noe, eller at noen presser noe mot hodet mitt. Hver gang jeg er psykotisk så tror jeg at hjernen holder på å ødelegges, føles ut som radiobølger gjennom hjernen min og tror jeg har fått svulst på hjernen.Helt forferdelig. Men når psykosen er over så funker hjernen min som normalt igjen. Så du trenger helt sikkert ikke være redd for at noe er galt, sikkert bare uvant for kroppen tenker jeg. Hvis du opplever som meg så kan det kanskje være lurt å gå tilbake til AP og bruke enda lenger tid på nedtrapping. Tar 100 mg solian og 100 mg seroquel, bør jo holde det. Det presser i mitt hodet og, tenker på hjerneblødning jeg og ser for meg blodet som tyter ut inni der. Men slik jeg har forstått det er ikke disse prosessene farlig, og noe som vil gå over? Er ikke det at jeg vil meg selv vondt, føler jeg tenker mer nå. Føler at sansene mine er på vei tilbake så det er positivt. Blir bare så redd når dette pågår. 0 Siter
Gjest Jeg bare lurte litt jeg... Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Har du tenkt på at alt dette klusset med medisiner som du har og driver på med, kan være et symptom på sykdommen din og ikke medisinen i seg selv? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Har du tenkt på at alt dette klusset med medisiner som du har og driver på med, kan være et symptom på sykdommen din og ikke medisinen i seg selv? Begynner å lure og er vel egentlig det jeg lurer mest på, om det er sykdommen som gjør dette eller pga at det er normalt når man trapper ned. Blir skremt av dette. Har ikke reagert slik før når jeg har sluttet med AP, koker oppi hodet mitt. 0 Siter
frosken Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Hei, Jeg mener å huske at du har skrevet om tilsvarende angst også når du ikke har trappet ned på AP. Jeg tror det er en del av den sykdommen du tar AP mot. Håper du får en god natt og våkner i bedre form i morgen:-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Hei, Jeg mener å huske at du har skrevet om tilsvarende angst også når du ikke har trappet ned på AP. Jeg tror det er en del av den sykdommen du tar AP mot. Håper du får en god natt og våkner i bedre form i morgen:-) Forstår ikke at det kommer tilbake så fort, det betyr vel at jeg er syk. Klarer ikke å være som dette. Håper på å sove godt, har fått tilbake mareritt og. Tror jeg hater sykdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.