Gjest Ble litt i tvil Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Det er ei som har lyst å prøve seroquel depot som jeg har (men ikke bruker) Hun har vanlige seroquel selv men ikke depot. Er det ulovlig å gi dem bort, kan jeg bli straffet hvis det blir meket? Skal sende dem med posten. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Om du blir straffet eller ikke er vel ikke det som bør avgjøre hva du skal gjøre her? Jeg bruker ingen medisiner, men hadde jeg gjort det ville jeg aldri gitt dem til noen andre. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Om det får negative konsekvenser for den du gir pillene til, kan du nok bli stil juridisk ansvarlig. Personlig gir jeg aldri bort medisiner. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Helt merkelig å drive å sende Seroquel, eller andre medisiner, i posten, hvem i alle dager driver med sånt. Dersom hun ønsker å prøve Seroquel kan hun ta kontakt med sin fastlege og legge frem forslaget. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Du må aldri gi bort medisiner du ikke bruker (eller bruker for den saks skyld) . Ta det med til apoteket så destruerer de det for deg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Her burde jeg hevet pekefingeren. I dette tilfellet synes jeg det er unødvendig. Det er samme medisin og samme dose. En liten dose for 2-3 døgn burde være ufarlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.