Gjest Grunner over det Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Er det noe positivt med antipsykotika? Må jeg virkelig velge mellom to onder? Kan det holde med en liten dose hvis en har schizofreni? 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 ''Er det noe positivt med antipsykotika?'' Det kan være veldig mye positivt med AP, så sant den virker på det du bruker den for. ''Må jeg virkelig velge mellom to onder?'' Jeg er usikker på hva du mener her, tenker AP`s bivirkninger kontra sykdom? ''Kan det holde med en liten dose hvis en har schizofreni?'' Hva hver og en trenger er individuelt, forsøk deg frem i samråd med din lege. Fungerer ikke medisinen eller du opplever for mange tunge bivirkninger kan løsningen være å bytte evt kombinere med noe annet. 0 Siter
Gjest Grunner over det Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 ''Er det noe positivt med antipsykotika?'' Det kan være veldig mye positivt med AP, så sant den virker på det du bruker den for. ''Må jeg virkelig velge mellom to onder?'' Jeg er usikker på hva du mener her, tenker AP`s bivirkninger kontra sykdom? ''Kan det holde med en liten dose hvis en har schizofreni?'' Hva hver og en trenger er individuelt, forsøk deg frem i samråd med din lege. Fungerer ikke medisinen eller du opplever for mange tunge bivirkninger kan løsningen være å bytte evt kombinere med noe annet. ''Jeg er usikker på hva du mener her, tenker AP`s bivirkninger kontra sykdom?'' Ja. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 ''Jeg er usikker på hva du mener her, tenker AP`s bivirkninger kontra sykdom?'' Ja. Det er det evige spørsmålet alle med en sykdom må stille seg. Er sykdommens symptomer, kortsiktige og langsiktige, bedre eller verre enn de bivirkningene man kan oppleve av medikamentet. Svaret for ditt tilfelle er jeg redd det kun er du som har. Hva har du å tape på å forsøke, helhjertet, i et visst antall måneder. Fungerer det ikke forsøk noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.