Gå til innhold

Tok gammel sobril som jeg hadde liggende

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Tok 20mg. De er sikkert 5 år gamle. Håper de virker.

Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle ta en sobril til, men nå orket jeg ikke lenger anspenthet og den indre uroen. Lengter etter å være avslappet og rolig. Håper bare de vil virke. At jeg ikke har tatt så mye før, at de ikke virker på meg lenger. Tenkte det var bedre enn å skade seg. Vil ikke ha nye arr. Men jeg angrer vel senere på at jeg har tatt de, men nå lengter jeg bare etter ro.

Videoannonse
Annonse
Gjest Davio
Skrevet

Ikke at det er å anbefale, men alkohol får meg til å slappe av.

Gjest bølger
Skrevet

Ikke at det er å anbefale, men alkohol får meg til å slappe av.

Jeg drikker ikke.

Skrevet

Skjønner deg meget godt. Jeg har tatt meg en pils for å døyve det verste. Jeg skammer meg. Håper ikke du gjør det, og at du snart får det mye bedre!

Gjest Davio
Skrevet

Skjønner deg meget godt. Jeg har tatt meg en pils for å døyve det verste. Jeg skammer meg. Håper ikke du gjør det, og at du snart får det mye bedre!

Bare en pils? Det hjelper ikke meg mye.

Skrevet

Bare en pils? Det hjelper ikke meg mye.

Ok. Jeg er på min tredje. Ville bare gi et godt og sobert inntrykk. Så da ble det løgn. Uff. Driti meg ut.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

5 år gamle Sobril virker like godt som nye.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg føler meg roligere nå. Har også tatt meg en spasertur. Så nå skal jeg prøve å kose meg resten av kvelden. Jeg burde vel egentlig ikke tatt de, men i kveld skal det bli godt å slappe av og kanskje kose meg med noe på tv, så får jeg heller angre senere.

Jeg tok de i hver dag i mange år, men så sluttet de å virke og jeg måtte ta mye for mye for å få nok virkning. Ble litt skremt av meg selv, så jeg sluttet brått og bestemte meg for å ikke ta noen mer, men klarer hvis ikke helt å holde løftet mitt.

Skrevet

Jeg føler meg roligere nå. Har også tatt meg en spasertur. Så nå skal jeg prøve å kose meg resten av kvelden. Jeg burde vel egentlig ikke tatt de, men i kveld skal det bli godt å slappe av og kanskje kose meg med noe på tv, så får jeg heller angre senere.

Jeg tok de i hver dag i mange år, men så sluttet de å virke og jeg måtte ta mye for mye for å få nok virkning. Ble litt skremt av meg selv, så jeg sluttet brått og bestemte meg for å ikke ta noen mer, men klarer hvis ikke helt å holde løftet mitt.

The Voice begynner om 4 minutter :) Kos program :)

Gjest bølger
Skrevet

5 år gamle Sobril virker like godt som nye.

Var det dumt av meg å ta de? Kan jeg bli avhengig igjen nå?

Tok de fast over flere år og det ble til at de sluttet å virke, så jeg måtte ta mye for mye for å få nok virkning.

Gjest bølger
Skrevet

The Voice begynner om 4 minutter :) Kos program :)

Jeg skal se på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...