Gjest Mrs.Q Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Ville ikke ta solian men ble dårlig fysisk av det, så tok 100 mg igjen, du anbefalte jo det og. Natt til i går stod jeg opp av senga og dro senga frem, letet febrilsk etter noe men fant ingenting. Vet ikke hva jeg letet etter, men la meg igjen etterpå og sovnet. I går ettermiddag var jeg veldig dårlig. Tok 50 mg solian i dag tidlig, 100 mg i går kveld + 100 mg seroquel. Gikk tur i dag, merker alt er så fjernt som jeg ikke er her på en måte. Noen pirker meg i hodet og det prikker i kroppen. Det er tåkete. Er dette et tegn på at jeg tar for lite solian? Eller blir alle slik pga seponering? Klarer ikke være dårlig, kan jeg fikse dette fort? Bør jeg prøve å ta 200 mg om kvelden, tror du det holder? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Hva var dosen før du bestemte deg for å slutte? Hvor lenge hadde du brukt den dosen? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Hva var dosen før du bestemte deg for å slutte? Hvor lenge hadde du brukt den dosen? Brukte 300 mg om kvelden i ca to og en halv mnd, da hadde jeg ingen eller lite smerter i kroppen. Var heller ikke "rar" som jeg er nå, men fikk bivirkninger. Gikk en liten periode på 500 mg som ble anbefalt, men pga kribling og rykninger ba legen meg ta 300 mg igjen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Brukte 300 mg om kvelden i ca to og en halv mnd, da hadde jeg ingen eller lite smerter i kroppen. Var heller ikke "rar" som jeg er nå, men fikk bivirkninger. Gikk en liten periode på 500 mg som ble anbefalt, men pga kribling og rykninger ba legen meg ta 300 mg igjen. Med en utgangsdose på Solian 300 mg ville jeg ikke anbefalt raskere nedtrapping enn 100 mg per måned. Selv det er svært raskt. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Med en utgangsdose på Solian 300 mg ville jeg ikke anbefalt raskere nedtrapping enn 100 mg per måned. Selv det er svært raskt. Så jeg bør ta 200 mg i kveld? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Så jeg bør ta 200 mg i kveld? Ja, jeg synes det. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Ja, jeg synes det. Takk, da gjør jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.