Gondor Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Hvor viktig er det å være glad i seg selv eller akseptere seg selv for å oppnå mental sunnhet? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Jeg vil tro det er veldig viktig for de fleste psykiske lidelser. Hvor avgjørende det er med tanke på bedring, vil kanskje avhenge av type lidelse og hvor hemmende og ubehagelig den er for den enkelte? Det er selvsagt viktig uansett hvordan man ser på seg selv og sin psykdom. God selvfølelse, selvtillit, en lidenskap/interesse, venner, god mat, humor, og fysisk utfoldelse, kan man komme langt med tror jeg. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Skrevet 2. mars 2012 Jeg vil tro det er veldig viktig for de fleste psykiske lidelser. Hvor avgjørende det er med tanke på bedring, vil kanskje avhenge av type lidelse og hvor hemmende og ubehagelig den er for den enkelte? Det er selvsagt viktig uansett hvordan man ser på seg selv og sin psykdom. God selvfølelse, selvtillit, en lidenskap/interesse, venner, god mat, humor, og fysisk utfoldelse, kan man komme langt med tror jeg. Så var det hvordan man skal oppnå det det? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Så var det hvordan man skal oppnå det det? Senke på krava til seg selv, og glede seg over nære, små ting? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Skrevet 2. mars 2012 Senke på krava til seg selv, og glede seg over nære, små ting? Det var det psykologen min sa til meg også. Legg listen lavt. Men det er søren ikke så lett når man kommer fra en familie of high achievers! Det er ikke så lett å være familiens lille mislykkethet. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 4. mars 2012 Skrevet 4. mars 2012 Det var det psykologen min sa til meg også. Legg listen lavt. Men det er søren ikke så lett når man kommer fra en familie of high achievers! Det er ikke så lett å være familiens lille mislykkethet. Jeg vet hvordan det er. Må trene på å legge listen lavere rett og slett. Og slutte å bry seg så mye hva enkelte andre skulle mene om dette. Det er du som er den viktigste i ditt liv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.