Gå til innhold

Har jeg en spiseforstyrrelse ?

Anbefalte innlegg

Gjest Jorund123
Skrevet

Hey, jeg er en jente på 17 år, Jeg veier nå 153 cm høy og veier 49 kilo. Helt siden jeg var 13 år har jeg hata kroppen min og vært misfornøyd med den (noe som er ganske normalt blandt mange jenter). Jeg har egentlig alltid spist veldig lite og veid lite osv. Jeg har lagt på meg mye i forhold til hva jeg veide når jeg var rundt 15år, Jeg veide 42 kilo og jeg var rundt 151 cm høy den gangen :) Jeg har egentlig slitt veldig med selvbilde, og jeg stoler ikke på noen når det kommer til for eksempel sex . . Jeg har mange ganger kastet opp det jeg har spist for at jeg hater den følelsen av og være mett og "oppblåst", jeg unngår og se meg selv i speilet, jeg sulter meg selv omtrent hver dag ( mange ganger til at jeg holder på og besvime skal jeg være ærlig), Jeg er isolert på rommet mitt omtrent hver dag- hele tiden untatt når jeg er på skolen.. Jeg bruker ofte og ha inspirasjons bilder av modeller og tynne jenter over alt (mobil, pc, ipod, dagbok.. you name it) og er ofte inne på pro-ana sider på internett der jeg leser om tips om hvordan jeg kan gå fortere ned i vekt osv.. Jeg er også veldig kontrollerende over hva som er i maten, hvor mange kalorier osv.. Og jeg er kjempe frykt for og legge på meg. Da vet du ganske mye om meg hehe ;) - spørsmålet mitt er Tror du jeg har en spiseforstyrrelse ? - burde jeg oppsøke hjelp ?

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...