Gjest Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg er 21 år gammel gutt som for tiden bor i Oslo. Jeg flyttet hit for å studere høsten 2010. Siden i høst (2011) en gang (det er vanskelig å huske hvordan jeg har følt meg nårtid, så jeg er ikke 100% sikker på dette tidsestimatet) har jeg ofte hatt en følelse av at jeg ikke er meg selv. Jeg vet ikke om noen annen måte å beskrive det på enn at jeg ikke føler meg som meg selv. Det virker ofte som om jeg bare ser på noen andres liv, selv om jeg er fult i stand til å kontrollere både kropp og hode mens jeg føler meg sånn. Det virker som om jeg plutselig går inn i en tilstand av uvirkelighet og at jeg "mister" meg selv. Stort sett så pleier jeg å prøve så godt jeg kan å ignorere det, men det er ikke så lett. Jeg synes det er veldig ubehagelig og skummelt og helt utrolig rart, og lurer på hva det kommer av og hva jeg burde gjøre med det. Av og til sliter jeg litt med å ta inn over meg at DETTE er livet, og at DETTE er NÅ. Av og til virker det litt som en drøm. 0 Siter
Gjest lifeis Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php?seks_id=31413&a=2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.