Gå til innhold

Ny medisin mot alkoholavhengighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Alcoholist
Skrevet

Interessant. Kunne ønske det var tilgjengelig nå.

Gjest tellme13
Skrevet

Hva annet fins?

Og hva fungerer bra?

Gjest Alcoholist
Skrevet

Hva annet fins?

Og hva fungerer bra?

Har forsøkt Campral uten lykke.

Gjest Spilleavhengig
Skrevet

Hva med spilleavhengighet ?

Skrevet

Absolutt noe som kunne være aktuelt å lure i maten til naboen av og til... Han blir (dessverre) veldig sosial og pratsom, og ikke minst høyrøstet når han har drukket, og plager livet av oss andre i området. Går nesten ikke an å ha vinduer/dører åpne om sommeren hvis man vil høre hva de sier på tv.

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg er ikke alkoholiker, men sliter med å stoppe i tide når jeg først drikker. Dette gjelder som oftest situasjoner utenfor hjemmet (f.eks. fest, bytur og jobbarrangement) - litt av problemet er vel at jeg tåler så lite. Hadde vært godt å kunne ta en slik pille, i en periode, for å bli flinkere til å si stopp og være sikker på å unngå de verste fadesene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...