Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/ny-pille-for-alkoholavhengighet-/ 0 Siter
Gjest Alcoholist Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Interessant. Kunne ønske det var tilgjengelig nå. 0 Siter
Gjest tellme13 Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Hva annet fins? Og hva fungerer bra? 0 Siter
Gjest Alcoholist Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Hva annet fins? Og hva fungerer bra? Har forsøkt Campral uten lykke. 0 Siter
-ssi Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Absolutt noe som kunne være aktuelt å lure i maten til naboen av og til... Han blir (dessverre) veldig sosial og pratsom, og ikke minst høyrøstet når han har drukket, og plager livet av oss andre i området. Går nesten ikke an å ha vinduer/dører åpne om sommeren hvis man vil høre hva de sier på tv. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Jeg er ikke alkoholiker, men sliter med å stoppe i tide når jeg først drikker. Dette gjelder som oftest situasjoner utenfor hjemmet (f.eks. fest, bytur og jobbarrangement) - litt av problemet er vel at jeg tåler så lite. Hadde vært godt å kunne ta en slik pille, i en periode, for å bli flinkere til å si stopp og være sikker på å unngå de verste fadesene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.