Kalevaala Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg synes reaksjonen din var helt rimelig. Det er min umiddelbare tanke. En 13-åring kan fint smøre niste selv, så selve kravet isolert sett var helt greit. Når det kommer til "eksplosjonen" din, synes jeg det heller ville vært litt rart om hennes reaksjon mot deg etter at du har vært grei og smurt mat for henne ikke skulle få en negativ respons. Det er da ingen voksne mennesker som kan oppføre seg slik uten å få det. En 13-åring er mer enn gammel nok til å lære det. Jeg er hovedsaklig mild og snill mot mine (også greie - og merk. ikke tenåringer enda ;-) barn, men en slik provokasjon ville fått meg til å eksplodere tidlig på morgenen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenåringsmamma til tre. Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hadde ikke lagt meg oppi dette i det hele tatt. Unødvendig å krangle om mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.