Gjest Kaniner Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har PTSD. Jeg er litt usikker på hvorfor og hva diagnosen innebærer. Men det er noe som trykker på knapper innimellom som gjør at jeg plutselig bare kan begynne å skjelve tilsynelatende helt uten grunn. NHD er det en del av PTSD n ? At jeg plutselig blir skjelven helt uten grunn 0 Siter
florista Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Hei. Jeg har også PTSD og har det som deg, kan begynne å skjelve helt uten grunn. ( i alle fall som jeg vet om ). Ikke så kjekt når du skal skrive under lånepapirer i banken eller på resepter på apoteket... Mvh 0 Siter
Gjest Kaniner Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Hei. Jeg har også PTSD og har det som deg, kan begynne å skjelve helt uten grunn. ( i alle fall som jeg vet om ). Ikke så kjekt når du skal skrive under lånepapirer i banken eller på resepter på apoteket... Mvh ok, da er jeg ikke alene om det. Det kommer spontant, og som lyn fra klar himmel. Uten at jeg vet den direkte grunnen. Men kanskje noe der ute pirker i noen nerver som blir nervøse uten at jeg vet om hva det er..... sånn at jeg begynner å skjelve... 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Vanlig for PTSD, forsøk å nøst litt i trådene og se om det kan ligge en godt gjemt årsak et eller annet sted. 0 Siter
Gjest dfgdf Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Sånn har jeg også det. En lav dose antidepressiva gjorde hverdagen mye bedre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 PTSD er klassifisert under angstlidelsene. Skjelving er ikke er sjeldent symptom ved angst. "Han skjelver av skrekk". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.