Gå til innhold

Hva nå? med.spm.

Anbefalte innlegg

Gjest missNovember
Skrevet

Hei! Jeg har prøvd forskjellige typer antidepressivaer: Cipralex, efexor, cymbalta, zoloft, wellbutrin, ett-eller-annet som begynner på flu.. som jeg aldri husker hva het, lamictal i kombinasjon med cymbalta. Ingen av dem har fungert, selv jeg har stått på maksdose i lang tid. Nå er jeg satt på remeron, har gått 4 uker på 45mg, og ser ikke ut til at den funker heller. Legen har sagt at vi øker til 80mg om 2 uker dersom det ikke bedrer seg Jeg bare lurte på om du kanskje hadde et forslag til hva som kan prøves dersom det heller ikke funker? Finnes det noen andre typer, eller kanskje hadde det vært smart å kombinere noe? Har spurt legen, men hun virker ikke helt oppdatert på dette og sier bare at da må hun evt henvise meg til dps. Var inntil nylig i dps, men da snakket jeg bare med psykolog, ikke psykiater, og ble ikke utredet i forhold til medisiner. Går hos en gestaltterapeut nå som jeg synes jeg får mer ut av enn den psykologen på dps. Uansett, vil ta mange måneder før jeg evt får snakke med en psykiater om medisiner dersom hun evt henviser meg, så tenkte at du kanskje hadde noen idèer? Hvorfor er det ingenting som virker av medisiner, hva er galt med meg? Jeg følger jo det som står på pakken og tar det som jeg skal. Vanskelig å svare på kanskje, men.. Jeg har depresjon, angst og ptsd. Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...