Gå til innhold

Til NHD

Anbefalte innlegg

Hei

Har brukt seroxat med stort utbytte (brukt nefardar før uten hell)i litt over syv måneder for kroniske regnværsdager. Har utrolig nok ikke hatt en eneste bivirkning ved bruk av tablettene, altså bare "lykke". For en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid og gikk av pillene "cold turky". Ble litt deppa, meget aggresiv, svimmel og etter noen dager meget kvalm med påfølgende oppkast . Trodde dette var graviditetsplager. På tirsdag spontanaborterte jeg (tidlig i 5. uke). Er forsatt kvalm og har hodepine, men bedre i humøret enn jeg var i de første dagene etter jeg sluttet, jeg ler til og med høyt og godt, noe som kanskje har sammenheng med at jeg nå vet at jeg kan bli gravid, noe jeg var redd for at jeg ikke kunne bli pga flere egglederbetennelser. Er dog litt rar i humøret og føler alt mye "sterkere", men det er vel ikke rart etter en abort? Har nå vært av pillene i 8 dager. Bør jeg begynne med pillene igjen, eller bør jeg se det an litt? Er takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37688-til-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Min første tanke var at du burde begynne igjen. Men du gir meg litt lite opplysninger.

Jeg synes du skal diskutere det med fastlegen din.

Et avgjørende spørsmål er om dette var din første depresjon, eller om du har vært deprimert flere ganger tidligere.

Var det første gang, er jeg litt i tvil om du skal begynne på igjen.

Har du hatt flere depresjoner tidligere, bør du begynne igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37688-til-nhd/#findComment-143253
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...