jubalong70 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da har Medietilsynet sett gjennom filmen, og konkludert med 11-års grense i stedet for 15. Så nå er det problemet løst for vår del, og vi storgleder oss til filmpremiere Tusen takk for alle innspill i det forrige innlegget 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det var jo greit da! Kos dere på kino :-) Jeg tror jeg bare ligger litt lavt ift å fortelle om denne filmen, så kan han heller se den hjemme på et seinere tidspunkt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Det var jo greit da! Kos dere på kino :-) Jeg tror jeg bare ligger litt lavt ift å fortelle om denne filmen, så kan han heller se den hjemme på et seinere tidspunkt! Det høres veldig greit ut. Her er begge, men særlig eldstemor, fullstendig besatt... Ikke akkurat muligheter for å la noe forbigås i stillhet Nå planlegger hun antrekket hun skal ha på seg på premieren. Siden hun ikke har brunt hår, kan hun ikke være Katniss. Derfor skal hun være Primrose. Nå har hun funnet frem et grått skjørt og en hvit bluse - og er klar Herlig å være 12 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.