leahli Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Jeg er så sinnt. Klarer ikke finne noen årsak til det. Har mye bagasje fra før å har hatt noen aborter. Men er nå sammen med verdens veste gutt, tror jeg.. Vi forstår bare ikke sinnet som blusser opp noen dager. Vært sinnt på han i to dager, vet ikke hvorfor. Prøver å gjemme det,men det er for sterkt...j er sjalu, å føler kanskje iblandt at han hadde det bedre uten meg, blir nesten litt trassen. Hadde nylig en abort, spontan.. Igjen:( jeg er lei av livet mitt å jeg synes allt blir et stress. Han jobber endel å j sitter bare her. Hva kan dette skyldes? Føler meg så deprimert sinnt å lei.... 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror du kom med svaret selv. Jeg tror du har en depresjon. Bestill time hos fastlegen allerede i morgen. Du skal ikke se bort fra at det er begynnelsen på en bedre tid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.