Gå til innhold

angst om natten?

Anbefalte innlegg

Gjest Nicho84
Skrevet

Hei, jeg har i lengre tid lidd av brystsmerter som er særlig sterke om natten og morgenen. Tidligere kunne jeg våkne om natten av en sterk trykkende smerte i brystet. Dette har jeg fått undersøkt av allmennlege og de kan ikke finne en grunn for smertene. Etter at jeg skiftet jobb (fra en stressende jobb til en annen) har smertene avtatt. i stedet har jeg begynt å våkne av at jeg skriker eller hyler, går i søvne eller rett og slett innbiller meg at partneren min er ute etter å skade meg. Dette er fryktelig slitsomt, både for meg og samboeren min! Jeg gruer meg til når jeg skal legge meg, men er samtidig trøtt. Hva kan dette komme av? Finnes det øvelser etc jeg kan gjøre for å slutte med denne oppførselen? Takk for hjelpen, nå er det kveld og jeg lurer på hva jeg kommer til å finne på i natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde oppsøkt fastlegen din og fått han til å henvise deg videre til en psykolog. Ikke fordi det du skriver er så merkelig, men fordi du fortjener bedre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du burde oppsøkt fastlegen din og fått han til å henvise deg videre til en psykolog. Ikke fordi det du skriver er så merkelig, men fordi du fortjener bedre.

Så herlig sagt, In My Place;)

serenity777
Skrevet

Hørt att rivotril skal være effektiv mot slike søvnforstyrrelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...