Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med å bruke seroquel i doser høyere enn 200 ?

jeg skal bruke seroquel. jeg lurer på om seroquel senker energien eller ikke ? kansje den øker enerien !! ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står på seroquel depot 400mg. Vel og merke _depot_

Jeg vil påstå at de årene jeg har stått på seroquel (har vekslet litt mellom 200 - 400 mg), har jeg hatt et jevnt over mye høyere energinivå enn i de årene jeg har testet ut andre meds. Seroquel har vært et lykketreff for meg.

Har ikke hatt energi av hypoman art, men likevel - i det store og det hele har jeg hatt jevnt god energi, betraktelig mer motivasjon og ork til å finne på ting.

serenity777
Skrevet

Jeg gikk på 800mg om dagen fast over en 3 måneders tid. Jeg måtte kutte den ut grunnet økt angst. Zyprexa ble alternativet, og det er like greit. Mange leger foreskriver seroquel fordi zyprexa er så "fetende", vel det er seroquel også, hvis man først er av de personene som får det som bivirkning.

Jeg får like god effekt av 10 mg zyprexa som jeg fikk av 800 mg seroquel i døgnet. Og ingenting av trettheten og angsten.

Skrevet

Jeg står på seroquel depot 400mg. Vel og merke _depot_

Jeg vil påstå at de årene jeg har stått på seroquel (har vekslet litt mellom 200 - 400 mg), har jeg hatt et jevnt over mye høyere energinivå enn i de årene jeg har testet ut andre meds. Seroquel har vært et lykketreff for meg.

Har ikke hatt energi av hypoman art, men likevel - i det store og det hele har jeg hatt jevnt god energi, betraktelig mer motivasjon og ork til å finne på ting.

takk for svar. så den øker energien på din erfaring.

det er noen som bruker antidep. som wellbutrin for å få mer energi og mutivasjon.

kansje man trenger ikke å bruke wellbutrin mens man er på seroquel !?

hvorden er språkevnen deres på seroquel? er den normal og bra ?

Skrevet

takk for svar. så den øker energien på din erfaring.

det er noen som bruker antidep. som wellbutrin for å få mer energi og mutivasjon.

kansje man trenger ikke å bruke wellbutrin mens man er på seroquel !?

hvorden er språkevnen deres på seroquel? er den normal og bra ?

Normal og bra språkevne på meg - bedre enn på mange år. Har på en måte fått meg selv tilbake, rett og slett. I og med bra energinivå har heller ikke vekt vært noe problem, all den tid jeg holder meg i god bevegelse.

Det høres nesten ut som et reklameoppslag, og det er det ikke ment som. Jeg mener bestemt at mange medisiner til en viss grad er individavhengig, så det som jeg opplever funker så fantastisk for meg, trenger ikke fungere for andre.

Skrevet

Normal og bra språkevne på meg - bedre enn på mange år. Har på en måte fått meg selv tilbake, rett og slett. I og med bra energinivå har heller ikke vekt vært noe problem, all den tid jeg holder meg i god bevegelse.

Det høres nesten ut som et reklameoppslag, og det er det ikke ment som. Jeg mener bestemt at mange medisiner til en viss grad er individavhengig, så det som jeg opplever funker så fantastisk for meg, trenger ikke fungere for andre.

men fleste får samme virkning av en medisin fordi de er blitt testet på mange med samme resultat.

egenskapene på seroquel er det samme for de fleste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...