Gjest prust Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har holdt på det meste av vinteren med en stor rapport, og i går fikk jeg endelig sendt den til noen kollegaer for tilbakemelding, før siste finish skal gjøres. Vanvittig god følelse! Så denne helga skal jeg ikke jobbe, ikke stresse - men kose meg på skitur (!!!) sammen med en hel gjeng med venner - vi skal på familietur oppi landet og gå på ski både lørdag og søndag. Det blir sånn kosetur med bål, soling (ja, det er meldt fint vær), rolig skigåing, god mat og masse prating. Vi gleder oss, hele familien! Ønsker alle dol'ere en riktig fin helg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det høres kjempedeilig ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zipper Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Og vi skal endelig på hytta igjen, etter en lang og kald vinter! Unner deg godfølelsen etter vel utført jobb så langt. Har et par rapporter på vent selv, men har ikke tenkt å la dem henge over meg i helga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Og vi skal endelig på hytta igjen, etter en lang og kald vinter! Unner deg godfølelsen etter vel utført jobb så langt. Har et par rapporter på vent selv, men har ikke tenkt å la dem henge over meg i helga Ha en fin tur på hytta :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det høres kjempedeilig ut Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så herlig. Jeg vil være med. Sitter fast i en stor by og jeg hater byer. Men må man så må man. Skal gjøre det beste ut av det. Ønsker deg en god tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så herlig. Jeg vil være med. Sitter fast i en stor by og jeg hater byer. Men må man så må man. Skal gjøre det beste ut av det. Ønsker deg en god tur! Er det ingen grønne eller hvite lunger i byen din? Skjønner at du ikke liker å være stucked midt i byen. Ønsker deg en god helg uansett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er det ingen grønne eller hvite lunger i byen din? Skjønner at du ikke liker å være stucked midt i byen. Ønsker deg en god helg uansett! Takketakk! Joda, det er jo litt grønt her...noen steder. Jeg hater asfalt og høye hus, føler meg innestengt. Skog og fjell derimot...sukk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så herlig. Jeg vil være med. Sitter fast i en stor by og jeg hater byer. Men må man så må man. Skal gjøre det beste ut av det. Ønsker deg en god tur! ''Sitter fast i en stor by og jeg hater byer.'' Er du i utlandet? Ingen norske byer er jo større enn at det er en kort buss- eller t-banetur til svarte skauen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ah, det høres deilig ut og håper dere får fint vær og påskestemning :-) Jeg skal hjelpe til i en flytteprosess og det blir sikkert sosialt og koselig det også på et vis . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ah, det høres deilig ut og håper dere får fint vær og påskestemning :-) Jeg skal hjelpe til i en flytteprosess og det blir sikkert sosialt og koselig det også på et vis . Takk for det. Nå skal jeg snart komme meg hjem og pakke. Lykke til med flyttingen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Takk for det. Nå skal jeg snart komme meg hjem og pakke. Lykke til med flyttingen :-) Takk for det og god helg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hørtes herlig ut. God tur, kos dere masse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hørtes herlig ut. God tur, kos dere masse. Vi hadde en fantastisk helg med turer i skiløypene på Høgås. Har du vært der? Kjempefine spor, selv om det var lite snø. Sol og skikkelig påskestemning :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Vi hadde en fantastisk helg med turer i skiløypene på Høgås. Har du vært der? Kjempefine spor, selv om det var lite snø. Sol og skikkelig påskestemning :-) Hørtes helt nydelig ut. Jeg er usikker på hvor det er, men jeg tror ikke jeg har vært der nei. Vi pleier ofte gå på Drivenes eller Sandrip, der er det også gode forhold Ha en flott uke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.