Mandolaika Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ungene har et Lego-sett som mangler 2-3 smådeler. De er umulig å finne igjen. Er det noen som vet om man kan henvende seg til Lego på en eller annen måte og oppgi navn og nr. på dette settet og få kjøpe smådeler? De delene vi mangler gjør jo at det ikke lenger er mulig å bygge greia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kanskje like raskt og greit å google på lego? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Kanskje like raskt og greit å google på lego? Ja, skal prøve det først jeg, takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, skal prøve det først jeg, takk. Jeg gikk inn på lego.com. Det ser ut til at det beste er å kontakte kundeservice og spørre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg gikk inn på lego.com. Det ser ut til at det beste er å kontakte kundeservice og spørre :-) Tusen takk igjen, det var snilt av deg! Jeg har ikke kommet så langt ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg gikk inn på lego.com. Det ser ut til at det beste er å kontakte kundeservice og spørre :-) Det her var faktisk et helt genialt opplegg! Jeg gikk inn på lego.com, klikka meg fram til kundeservice og replacement parts, tastet inn nr. på settet vi mangler deler til, der kommer alle delene lista opp helt ned på delenummer, med bilde av alle og det er bare å klikke seg fram og velge de man mangler. Jeg så for meg at dette kom til å bli en utrolig kronglete affære. Fantastisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det her var faktisk et helt genialt opplegg! Jeg gikk inn på lego.com, klikka meg fram til kundeservice og replacement parts, tastet inn nr. på settet vi mangler deler til, der kommer alle delene lista opp helt ned på delenummer, med bilde av alle og det er bare å klikke seg fram og velge de man mangler. Jeg så for meg at dette kom til å bli en utrolig kronglete affære. Fantastisk. Jøss! Så utrolig bra! :-) Overrasket jeg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja, det går bra - vi har gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.