Gå til innhold

Mange ting nå

Gjest Ikke_nick__akkurat_nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

nå er det litt for mye på engang:

1. Psykologen har vært syk noen uker, og når jeg ringer virker sentralbordfolkene hemmelighetsfulle. Jeg mistenker at han ikke er sykmeldt, men at de tester meg for å se hvor langt det kan gå før det blir krise. De har på tlf 2 ganger nå sagt at de har kriseteam hvis jeg ønsker det. Alternativt er jeg redd for at psykologen er sykmeldt pga meg, eller har tatt selvmord pga meg, og det er forferdelig å tenke på :S

2. Da jeg skulle bestille ny medisin på apoteket sist måtte de ringe fastlegen min ang dosering. Da sa hun på apoteket etterpå til meg: "Også skulle du ta kontakt med fastlegen din". Og hun sa det på en sånn streng måte, som at nå var det noe alvorlig, og nå blir jeg kalt inn til konfrontasjon med fastlegen eller noe. Har bestilt time og gruer meg til å se hva det var.

3. Da jeg skulle hente den nye medisinen i dag visste hun på apoteket hva jeg skulle ha, uten å spørre om navnet mitt, og det var IKKE hun som var der sist jeg spurte. Jeg tror i hvert fall ikke det. Medisinen hadde ikke kommet, så hun ba om tlf-nummeret mitt for å ta kontakt når den var kommet!

4. Møtte en kjente på gaten i sted og det siste jeg sa var "hils hjem!" Er det frekt? Klarer ikke forstå meg i hele tatt på mennesker akkurat nå. Vet overhode ikke hva som kan få folk til å drepe. Det er best å ikke si et ord.

Kan det hende at DPS, apoteket og fastlegen samarbeider om dette og at ting er i ferd med å gå til helvete?

Kjenner dette blir litt mye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

''Kan det hende at DPS, apoteket og fastlegen samarbeider om dette og at ting er i ferd med å gå til helvete?''

En konspirasjon?

Slike ting har jeg trodd tidligere men det har ikke stemt såvidt jeg vet, men vet du tror det nå. Men, det er bortkastet energi. De har sine vanlige dager som vanlig...

Skrevet

''Kan det hende at DPS, apoteket og fastlegen samarbeider om dette og at ting er i ferd med å gå til helvete?''

En konspirasjon?

Slike ting har jeg trodd tidligere men det har ikke stemt såvidt jeg vet, men vet du tror det nå. Men, det er bortkastet energi. De har sine vanlige dager som vanlig...

Når så mange ting skjer samtidig så tenker jeg det ja. Kjenner at alt som skjer nå føles som tegn på slutten.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Når så mange ting skjer samtidig så tenker jeg det ja. Kjenner at alt som skjer nå føles som tegn på slutten.

Du føler det ja og det er sterkt nok det å føle på, men det stemmer ikke. Prøv å tenk litt på det :)

Skrevet

Du føler det ja og det er sterkt nok det å føle på, men det stemmer ikke. Prøv å tenk litt på det :)

Er vant til at sånt skjer. Ble kastet ut av videregående, da jeg trengte hjelp.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Er vant til at sånt skjer. Ble kastet ut av videregående, da jeg trengte hjelp.

Kanskje det er det som sitter igjen, at du får assosiasjoner til det?

Skrevet

Kanskje det er det som sitter igjen, at du får assosiasjoner til det?

Vet ikke. Folk har alltid vært truende og jævlige.

Sier ikke at det ikke finnes snille der ute.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Vet ikke. Folk har alltid vært truende og jævlige.

Sier ikke at det ikke finnes snille der ute.

''Folk har alltid vært truende og jævlige. ''

Det forklarer jo endel, da er det naturlig at du føler som du gjør.

Gjest Moderator
Skrevet

Du lovte for noen få dager siden å benytte fast nick, og dette er en forutsetning fra vår side for at du er velkommen til å benytte doktoronline. Vi kommer ikke til å godta noe særlig tull fra din side før du igjen oppfordres til ikke å poste innlegg her.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det er nok ikke slik det henger sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...