Gjest togli Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Jeg velger også positiv tankegang. Det er et valg. Det er lett å balle seg inn i negativ runddans (i tankene). Jeg velger å helt bevisst å forsøke se det positive i ting som skjer. Ja, det tror jeg man bare MÅ gjøre for å ha det fint med seg selv. For noen krever det helt sikkert mer energi å greie det enn for andre, men det gjelder å stå på 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Flott innlegg, togli - og gode eksempler. Takk - bare ett av mange i mitt spennende liv 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Hvis det aldri skal bli bra vil jeg ikke ha dette livet. Men det kan jeg ikke gjøre noe med uansett. Livet er ikke bare sånn.... det er du som skaper livet ditt, enten i negativ retning eller i positiv. 0 Siter
frosken Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Det er bare slitsomt. Hjelper sutring, tror du? Det er ikke så ofte jeg tenker at folk sutrer, men det er noe med din måte å skrive om disse temaene på som gjør at jeg synes du sutrer. Litt som om du legger deg ned på gulvet og hyler fra tid til annen, og at du i grunnen tenker at det må du ha rett til å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.