Gå til innhold

Funnet en løsning

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Så bra at du får fortsette alikevel.Jeg skjønner veldig godt at du sier at du ikke kan prate med andre. Jeg har gått til samme behandler i 8 år og tenker det samme.

Men fornuftsmessig så tror jeg at man med litt innsats kan greie å opparbeide et like godt samarbeid med en annen behandler. men jeg vet ikke om jeg orker å begynne på nytt. Min psykolog skal også pensjoneres.

Hei!

:)

ja og jeg syns jeg nå er såpass satt på plass inni meg at jeg snart er ferdig i terapien, hvis det er noe mer kan jeg skrive til min psykiater, også privat, hun blir nemlig aldri borte for meg har hun sagt.

jeg skal gå i min psykiaters begravelse og hvis ingen steller graven skal jeg stelle den har jeg planlagt, jeg er min psykiater evig lojal. Når hun dør om mange mange år, skal jeg døpe en stjerne til hennes navn og tenke på henne når jeg ser i mitt teleskop, slik jeg tenker på min bestemor.

Hun er en stjerne i mitt liv og i mitt hjerte.

En stjernekvinne, derfor fikk hun astronomileksikon til jul av meg og det ble hun kjempeglad for sa hun :)

Jeg tror også det fins mange andre flink, men orker ikke begynne forfra med noen, man får jo svar og må så leve sitt liv selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei!

:)

ja og jeg syns jeg nå er såpass satt på plass inni meg at jeg snart er ferdig i terapien, hvis det er noe mer kan jeg skrive til min psykiater, også privat, hun blir nemlig aldri borte for meg har hun sagt.

jeg skal gå i min psykiaters begravelse og hvis ingen steller graven skal jeg stelle den har jeg planlagt, jeg er min psykiater evig lojal. Når hun dør om mange mange år, skal jeg døpe en stjerne til hennes navn og tenke på henne når jeg ser i mitt teleskop, slik jeg tenker på min bestemor.

Hun er en stjerne i mitt liv og i mitt hjerte.

En stjernekvinne, derfor fikk hun astronomileksikon til jul av meg og det ble hun kjempeglad for sa hun :)

Jeg tror også det fins mange andre flink, men orker ikke begynne forfra med noen, man får jo svar og må så leve sitt liv selv.

Ja, man kan bli veldig nær en behandler, spesielt når man har gått lenge i terapi.

Jeg tenker også på å gå i begravelsen til min terapeut når hun dør, håper det blir veldig lenge til. Lurer på om det er vanlig egentlig...

Jeg er snart ferdig med terapi jeg og, og tenker ikke på å begynne på nytt med en ny når jeg er ferdig. Akkurat som du :-)

Er det ikke godt å tenke på at man har blitt såpass "frisk" at man kan avslutte?

Jeg er også min behandler evig takknemlig, og det vet hun. Tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...