Gå til innhold

Lei meg når jeg ikke får svar fra NHD

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Hadde et innlegg som betydde litt for meg å få svar fra NHD. Når jeg ikke får svar blir jeg lei meg. Føler at han sikkert synes jeg maser for mye og kommer med dumme spørsmål. Jeg vet jo at han ikke kan svare på alt, men likevel tar jeg det personlig.

Er det andre som reagerer slik, eller er det bare jeg som reagerer så dumt?

Føler meg litt barnslig når jeg reager slik. Er jo en voksen kvinne. Men det er de innerste følelsene som ingen kan se utenpå som kommer frem her. Blir hvis aldri voksen inni meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest janne marit
Skrevet

Det du spurte om virket det som du egentlig hadde svar på selv... Det er ikke alltid psykiaterens-behandlerens oppgave å gi oss " ja eller nei" svar.. Det er lov å tenke selv..

Gjest winda
Skrevet

Jeg tror uansett man må gripe fatt i livet sitt i RL. Hvis du sliter mye så ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. NHD har vel ikke tid til å være privat behandler for noen her inne. Han svarer sikkert så mange han kan.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg tror uansett man må gripe fatt i livet sitt i RL. Hvis du sliter mye så ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. NHD har vel ikke tid til å være privat behandler for noen her inne. Han svarer sikkert så mange han kan.

Jeg vet det. Det er bare jeg som reagerer så dumt.

Gjest bølger
Skrevet

Det du spurte om virket det som du egentlig hadde svar på selv... Det er ikke alltid psykiaterens-behandlerens oppgave å gi oss " ja eller nei" svar.. Det er lov å tenke selv..

Jeg vet ikke om jeg har svaret på det selv, men alle svarene jeg fikk gikk på at det var dumt å fortsette. Jeg tok et par sobriler i dag også, men det er hvis dumt å gjøre det. Noen drikker for å dempe uroen, men det er ikke noe alternativ for meg.

Gjest Du har jo en lege i Real Life
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har svaret på det selv, men alle svarene jeg fikk gikk på at det var dumt å fortsette. Jeg tok et par sobriler i dag også, men det er hvis dumt å gjøre det. Noen drikker for å dempe uroen, men det er ikke noe alternativ for meg.

Du får jo ringe legen din da å spørre?

Gjest winda
Skrevet

Jeg vet det. Det er bare jeg som reagerer så dumt.

Det er lov å reagere, uansett på hvilken måte. Du kan jo endre tankene dine her også. Hvor mye betyr det egentlig å få svar fra NHD? Hvis du ser på hele verdensbildet ditt, mener jeg :0)

Gjest bølger
Skrevet

Du får jo ringe legen din da å spørre?

Jeg skal spør neste gang jeg har time, men må innrømme at jeg har mer tro på NHD enn fastlegen når det gjelder psykofarma.

Gjest Du har jo en lege i RL
Skrevet

Jeg skal spør neste gang jeg har time, men må innrømme at jeg har mer tro på NHD enn fastlegen når det gjelder psykofarma.

Sobril er jo en helt vanlig medisin, hadde det gjeldt avansert psykose eller manisk deppresiv medesin er det jo noe helt annet. Sobril er helt vanlig.

Skrevet

Kanskje skal du ikke ha så store forventninger til å få svar? Det er jo ikke slik at han svarer på alt.

Skrevet

Jeg fikk slettet et innlegg her inne og det forstår jeg godt. Jeg forstår også godt at nhd ikke kan rekke over alle. Det er bra du tør vedkjenne deg dine følelser. Det krever modenhet.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg fikk slettet et innlegg her inne og det forstår jeg godt. Jeg forstår også godt at nhd ikke kan rekke over alle. Det er bra du tør vedkjenne deg dine følelser. Det krever modenhet.

Takk.

Jeg hadde i grunnen trodd at det kanskje var andre også som reagerte på den måten, men det virker ikke slik. Barnslig og dum reaksjon, men likevel reagerer jeg slik.

Som jeg sier til psykologen så er det ikke situasjonene på forskjellige ting som har vært problemet for meg, men mine reaksjoner på de.

Gjest aleneikke
Skrevet

Takk.

Jeg hadde i grunnen trodd at det kanskje var andre også som reagerte på den måten, men det virker ikke slik. Barnslig og dum reaksjon, men likevel reagerer jeg slik.

Som jeg sier til psykologen så er det ikke situasjonene på forskjellige ting som har vært problemet for meg, men mine reaksjoner på de.

Joda, det er nok andre her som også regarer sånn. Jeg skriver ikke så mye som ønsker svar fra nhd, sikkert av den grunn også kanskje, men jeg ville nok følt det slik. Så du er nok ikke alene om å ha det slik, men det gjør det jo ikke noe mer til ikke et problem, og noe som ikke bør jobbes med uansett.

Skrevet

Jeg reagerer også på samme måte. Det føles STORT hver gang NHD svarer meg. Gir en følelse av å bli sett og det at noen innen psykiatrien svarer blir fort en veldig symbolsk følelse av å bli ivaretatt. Når jeg ikke får svar, tenker jeg at jeg kanskje har stilt et spørsmål som har blitt besvart 1000 ganger før, eller at spørsmålet er av en slik grad at det kun er min behandler som har bakgrunn for å gi noe godt svar på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...