Gå til innhold

Martyren fra Snåsa


Sør

Anbefalte innlegg

Du har slettes ikke svart på dette, bortsett fra at du sier jeg må lese hele tråden.

Jeg kan gjerne stille spørsmålet en gang til.

Du får lese gjennom tråden da, fremfor å forvente at jeg skal repetere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 674
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    257

  • mrxx

    135

  • Mrs D

    69

  • Tonette

    11

Mest aktive i denne tråden

mrxx:

"Er snåsamannen dømt for bedrageri?"

Sør:

"Det virker som om det er mye du ikke vet."

Hvilken er mest sansynlig tror du: At noen mener du ANTYDER at Snåsamannen er dømt for bedrageri ELLER at noen skulle mene at det setningen betyr at Peru ønsker krig med Nepal?

Er det den setningen det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gitt svar på påstanden din om at han prøvde å stoppe boka,du gjorde ett forsøk med å kopiere endel av linken, men der sto det ikke noe om at han prøver å stoppe boka, men at han satte spørsmålstegn om det var lov å bruke bilde av han.

Såpass burde du ha fått med deg nå.

Skal du ha svar på dette enda en gang? Les i tråden, så finner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke noe gale med undersøkelsesmetoden''

Det mente de også da de fant ut at protein var arvemateriale.

Feil.

De undersøke hvordan det virket, og ikke om det ga resultater.

Forskjellen har jeg skrevet til deg flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig.

Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Vel, det står intet om det i setningen, men siden du sier du tolker den på den måten, så kan jeg raskt løse problemet du har med den ved å informere deg at den ikke skal tolkes slik.

Fornøyd? ;-)

Med vennlig hilsen

I denne sammenhengen ville det da ikke hete at ''den (setningen) ikke skal tolkes slik'' men "da skal jeg forsøke å forklare meg bedre, for det var ikke det jeg mente". For meg er det ennå ukløart hva du egentlig mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får lese gjennom tråden da, fremfor å forvente at jeg skal repetere for deg.

Jeg har jo repetert spørsmålet til deg flere ti-talls ganger og du trenger faktisk ikke å skrive mer enn knapt en setning for å svare, men problemet er at du ikke vet hva du skal svare fordi det sto ikke noe i det du linket til om at han prøvde å stoppe boka.

Derfor har du kun svadasvar å levere i håp om at du skal slippe å innrømme at du ikke har leste dette noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en enkel og fruktbar måte å synliggjøre subtiliteten i din måte å argumenterer på.

Ikke noe gale med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilka

*lol* nå har du virkelig kommet helt ut av det, men vi kan det en gang til:

Du påsto at snåsamannen ville stoppe boka og når jeg spurte hvor det sto, så henviste du til ett utklipp du kopierte fra linken.

Men det sto ikke at han ville stoppe boka, noe flere har påpekt til deg, men han satte spørsmålstegn ved om det var lov å bruke bilde av han.

Phuu, nå har jeg gjentatt spørsmålet ørten ganger uten at du har forstått det, til og med kopiert det så det skulle være lett å lese for deg. Hvor vanskelig er det for deg dette?

Du er en tålmodig mann;-). Prøver fremdeles å overbevise Sør om det han selv skrev..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo repetert spørsmålet til deg flere ti-talls ganger og du trenger faktisk ikke å skrive mer enn knapt en setning for å svare, men problemet er at du ikke vet hva du skal svare fordi det sto ikke noe i det du linket til om at han prøvde å stoppe boka.

Derfor har du kun svadasvar å levere i håp om at du skal slippe å innrømme at du ikke har leste dette noe sted.

Igjen har du mistet oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Lider du av noe?''

Nei, gjør du? Du klarer jo ikke orientere deg.

Det er jo du ett kroneksempel på at du ikke klarer. Jeg har kopiert det du skriver, til og med satt på klokkeslett og du påstår at jeg ikke klarer å orientere meg.

Du har jo ikke henvist til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du ett kroneksempel på at du ikke klarer. Jeg har kopiert det du skriver, til og med satt på klokkeslett og du påstår at jeg ikke klarer å orientere meg.

Du har jo ikke henvist til noe som helst.

Jeg har bedt deg klare å skaffe deg oversikt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en tålmodig mann;-). Prøver fremdeles å overbevise Sør om det han selv skrev..hehe..

Hehe, ja og han godtar ikke det han selv har skrevet en gang, han kaller det feil. Jeg satte til og med klokkeslett på innleggene.

Han påstår at det er er besvart, men han har ikke gitt noe svar på dette i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilka

Hehe, ja og han godtar ikke det han selv har skrevet en gang, han kaller det feil. Jeg satte til og med klokkeslett på innleggene.

Han påstår at det er er besvart, men han har ikke gitt noe svar på dette i det hele tatt.

Nei og jeg ga opp, men når jeg kommer igjen etter noen timer holder du fremdeles på å overbevise han;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen har du mistet oversikten.

Jeg har svært god oversikt over hva jeg har skrevet, hva jeg har spurt deg om og til og med satt klokkeslett på innlegget hvor du påsto dette, enda klarer du ikke å gi noe godt svar, eller du har ikke prøvd en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha svar på dette enda en gang? Les i tråden, så finner du.

Ja, jeg vil ha svar på dette, ikke enda en gang, men for første gang, hvis vi ser bort i fra at du prøvde, men da kopierte du fra linken, som etter ditt hode var svar på at han prøvde å stoppe boka, men det sto jo ikke noe der om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svært god oversikt over hva jeg har skrevet, hva jeg har spurt deg om og til og med satt klokkeslett på innlegget hvor du påsto dette, enda klarer du ikke å gi noe godt svar, eller du har ikke prøvd en gang.

Som tidligere nevnt, du har åpenbart mistet oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil ha svar på dette, ikke enda en gang, men for første gang, hvis vi ser bort i fra at du prøvde, men da kopierte du fra linken, som etter ditt hode var svar på at han prøvde å stoppe boka, men det sto jo ikke noe der om det.

Nå roter du igjen. Les tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...