Jump to content
Sign in to follow this  
Sør

Martyren fra Snåsa

Recommended Posts

Guest Kayia

Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere).

''Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere)'' Hva i all verden mener du her? At de fant menneskers arvemateriale ved å telle friske mennesker? Har du link? Her ønsker jeg å lese metodekapittelet for jeg skjønner virkelig ikke sammenhengen.

Fortsetter under...

Sør

Hvor mange dager har du tenkt å holde på? ...hehe...for en utholdenhet;-)

Jeg svarer jo bare på det han skriver til meg. :-)

mrxx

Jeg har bedt deg klare å skaffe deg oversikt selv.

Jeg har full oversikt. Nå er det din tur å til å henvise til innleggg hvor du påstår at du har svart. Den oversikten har ikke du. Du kan følge mitt eksempel hvor jeg kopierte det du skrev og satte på klokkeslett. Det klarer du ikke:-)

Sør

Jeg har full oversikt. Nå er det din tur å til å henvise til innleggg hvor du påstår at du har svart. Den oversikten har ikke du. Du kan følge mitt eksempel hvor jeg kopierte det du skrev og satte på klokkeslett. Det klarer du ikke:-)

Igjen, du bare repeterer. Du har fått svar.

mrxx

Hvem er "alle"?

Kom igjen nå Sør, dette var det du som startet, hvem er oss??

Guest Elextra

Hehe, skal si du er en stayer!

Annonse

mrxx

Nei og jeg ga opp, men når jeg kommer igjen etter noen timer holder du fremdeles på å overbevise han;-)

Spurte ikke du også om hvor han hadde det i fra at snåsamannen ville stoppe boka? Jeg husker at det var 3 av oss.

Hvis det var deg så har du nok ikke fått svar du heller:-)

mrxx

Hehe, skal si du er en stayer!

Hehe, ja:-)

Sør

''Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere)'' Hva i all verden mener du her? At de fant menneskers arvemateriale ved å telle friske mennesker? Har du link? Her ønsker jeg å lese metodekapittelet for jeg skjønner virkelig ikke sammenhengen.

Nei, at alt som er nødvendig for å se om en healer har "evner" er å telle friske mennesker i healer gruppen, og fastslå om det er flere enn i kontrollgruppen (som ble healet av en skuespiller).

Og alt man trenger å gjøre er å telle folk i hver gruppe, og det klarer vi den dag i dag.

Med vennlig hilsen

Sør

Nei, du startet.

mrxx

Ehh, du har ikke svart på spørsmålet, derfor så bare spammer du for å vri deg unna.

Sør

Ehh, du har ikke svart på spørsmålet, derfor så bare spammer du for å vri deg unna.

Du følger ikke med, og siden du ble tilbakevist så spammer du med gjentagelser.

Guest Kayia

Nei, at alt som er nødvendig for å se om en healer har "evner" er å telle friske mennesker i healer gruppen, og fastslå om det er flere enn i kontrollgruppen (som ble healet av en skuespiller).

Og alt man trenger å gjøre er å telle folk i hver gruppe, og det klarer vi den dag i dag.

Med vennlig hilsen

Hva har det med sangsols innlegg om forskning på arvemateriale å gjøre?

Annonse

mrxx

Som tidligere nevnt, du har åpenbart mistet oversikten.

Henvis til klokkeslett når du svarte, slik jeg gjorde når jeg gjentok spørsmålet og svaret til deg, så får vi se om du har like stor oversikt som meg:-)

Sør

Hehe, ja og han godtar ikke det han selv har skrevet en gang, han kaller det feil. Jeg satte til og med klokkeslett på innleggene.

Han påstår at det er er besvart, men han har ikke gitt noe svar på dette i det hele tatt.

Les tråden, så finner du.

mrxx

Nå roter du igjen. Les tråden.

Kom igjen nå Sør, henvis til klokkeslett når du svarte, så jeg får se om du har like god oversikt som jeg har:-)

mrxx

Igjen, du bare repeterer. Du har fått svar.

Henvis til klokkeslett slik jeg gjorde, kom igjen nå Sør og vis at du har litt baller og så god oversikt som du påstår at du har. Enten det eller så får du svare en gang til.

Guest Kayia

Nei det gjør du ikke. Du er konfrontert med å ha presentert en drøy tolkning, og prøver å slippe å innrømme det gjennom å rekke verbal tunge.

mrxx

Du følger ikke med, og siden du ble tilbakevist så spammer du med gjentagelser.

Kom igjen nå Sør, du vet utmerket godt at du ikke har svart på spørsmålet, bortsett fra at du kopierte i fra en link som ikke sa noe om det jeg etterspør og det vet du utmerket godt.

Men problemet er at du ikke vil på harde møkka innrømme at du tok feil, du håper i det lengste å slippe unna, hehe

mrxx

Les tråden, så finner du.

Spam, svar heller på spørsmålet