Gå til innhold

Martyren fra Snåsa


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere).

''Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere)'' Hva i all verden mener du her? At de fant menneskers arvemateriale ved å telle friske mennesker? Har du link? Her ønsker jeg å lese metodekapittelet for jeg skjønner virkelig ikke sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 674
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    257

  • mrxx

    135

  • Mrs D

    69

  • Tonette

    11

Mest aktive i denne tråden

Hvor mange dager har du tenkt å holde på? ...hehe...for en utholdenhet;-)

Jeg svarer jo bare på det han skriver til meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt deg klare å skaffe deg oversikt selv.

Jeg har full oversikt. Nå er det din tur å til å henvise til innleggg hvor du påstår at du har svart. Den oversikten har ikke du. Du kan følge mitt eksempel hvor jeg kopierte det du skrev og satte på klokkeslett. Det klarer du ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full oversikt. Nå er det din tur å til å henvise til innleggg hvor du påstår at du har svart. Den oversikten har ikke du. Du kan følge mitt eksempel hvor jeg kopierte det du skrev og satte på klokkeslett. Det klarer du ikke:-)

Igjen, du bare repeterer. Du har fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og jeg ga opp, men når jeg kommer igjen etter noen timer holder du fremdeles på å overbevise han;-)

Spurte ikke du også om hvor han hadde det i fra at snåsamannen ville stoppe boka? Jeg husker at det var 3 av oss.

Hvis det var deg så har du nok ikke fått svar du heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Helt galt, for de lette etter hvordan det virket, ikke å telle friske mennesker (som er mye lettere)'' Hva i all verden mener du her? At de fant menneskers arvemateriale ved å telle friske mennesker? Har du link? Her ønsker jeg å lese metodekapittelet for jeg skjønner virkelig ikke sammenhengen.

Nei, at alt som er nødvendig for å se om en healer har "evner" er å telle friske mennesker i healer gruppen, og fastslå om det er flere enn i kontrollgruppen (som ble healet av en skuespiller).

Og alt man trenger å gjøre er å telle folk i hver gruppe, og det klarer vi den dag i dag.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer jo bare på det han skriver til meg. :-)

Ehh, du har ikke svart på spørsmålet, derfor så bare spammer du for å vri deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, du har ikke svart på spørsmålet, derfor så bare spammer du for å vri deg unna.

Du følger ikke med, og siden du ble tilbakevist så spammer du med gjentagelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Nei, at alt som er nødvendig for å se om en healer har "evner" er å telle friske mennesker i healer gruppen, og fastslå om det er flere enn i kontrollgruppen (som ble healet av en skuespiller).

Og alt man trenger å gjøre er å telle folk i hver gruppe, og det klarer vi den dag i dag.

Med vennlig hilsen

Hva har det med sangsols innlegg om forskning på arvemateriale å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tidligere nevnt, du har åpenbart mistet oversikten.

Henvis til klokkeslett når du svarte, slik jeg gjorde når jeg gjentok spørsmålet og svaret til deg, så får vi se om du har like stor oversikt som meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja og han godtar ikke det han selv har skrevet en gang, han kaller det feil. Jeg satte til og med klokkeslett på innleggene.

Han påstår at det er er besvart, men han har ikke gitt noe svar på dette i det hele tatt.

Les tråden, så finner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå roter du igjen. Les tråden.

Kom igjen nå Sør, henvis til klokkeslett når du svarte, så jeg får se om du har like god oversikt som jeg har:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, du bare repeterer. Du har fått svar.

Henvis til klokkeslett slik jeg gjorde, kom igjen nå Sør og vis at du har litt baller og så god oversikt som du påstår at du har. Enten det eller så får du svare en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Jeg svarer jo bare på det han skriver til meg. :-)

Nei det gjør du ikke. Du er konfrontert med å ha presentert en drøy tolkning, og prøver å slippe å innrømme det gjennom å rekke verbal tunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger ikke med, og siden du ble tilbakevist så spammer du med gjentagelser.

Kom igjen nå Sør, du vet utmerket godt at du ikke har svart på spørsmålet, bortsett fra at du kopierte i fra en link som ikke sa noe om det jeg etterspør og det vet du utmerket godt.

Men problemet er at du ikke vil på harde møkka innrømme at du tok feil, du håper i det lengste å slippe unna, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...