muselina Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei. Er det noen som har hvert her i begynnelsen av oktober? Vi planlegger en ukes tur da, men er i tvil om vi heller burde reise i august for å være helt sikkre på god varme i vann/luft. Er redd bassenget også skal være for kaldt på denne tiden. Noen som har erfaringer herfra så er vi takknemlige for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodd der. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Rundt 18-19 grader i oktober, betraktelig kjøligere i November 12-13 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodd der. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Rundt 18-19 grader i oktober, betraktelig kjøligere i November 12-13 Er det solrike dager kan du lett kommer over 20 grader i oktober, det er en fin måned å dra på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Kreta er vanligvis som en god norsk sommer tidlig oktober - men det er en viss sjanse for regn/overskyet også... Sjøen er som regel godt over 20 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muselina Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Kreta er vanligvis som en god norsk sommer tidlig oktober - men det er en viss sjanse for regn/overskyet også... Sjøen er som regel godt over 20 grader. Bassengene er vel kalde på denne tiden, det er vel det som bekymrer ungene mest. Bading i basseng er veldig viktig for dem. Kansje best å legge turen til varmere tider...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Bassengene er vel kalde på denne tiden, det er vel det som bekymrer ungene mest. Bading i basseng er veldig viktig for dem. Kansje best å legge turen til varmere tider...... Bassengene har jeg ikke peiling på...ikke noe vi pleier å bruke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nord og ned. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det bør du ikke ta sjansen på. Reis i August hvis dere kan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja, jeg har vært der i begynnelsen av Oktober og det var for kaldt til bading og soling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg har ikke vært på Kreta, men jeg har vært i Hellas fra begynnelsen til midt i september, og det var akkurat i grenseland av "sydenvarmt".... Ville ikke reist noe senere enn det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Kanskje Kypros er varmere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Du kan ha flaks, men du kan også ha uflaks. Jeg ville heller dratt dit i september. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg ble rådet av "alle" til å legge ferien til et annet land for solgaranti på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.