Gå til innhold

Ødelagt for resten av livet

Anbefalte innlegg

Gjest en skal aldri plage noen
Skrevet

Jeg så et program på dr.Phil for ikke lenge siden der han omtalte en person som "ødelagt". Det er sånn jeg føler meg i dag. Jeg er ødelagt for resten av livet fordi jeg er helt blåst i hodet.

Jeg og andre har bedre ved at jeg holder alt for meg selv. Jeg er bare til bry og plagd for andre ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida det er du ikke. Blås i dr. Phil og prøv å se på deg selv med milde øyne. Hvis du var behandler, hvordan ville du behandle deg da? Du er helt sikkert et veldig følsomt menneske og det er fint. Krevende men fint.

Skrevet

Neida det er du ikke. Blås i dr. Phil og prøv å se på deg selv med milde øyne. Hvis du var behandler, hvordan ville du behandle deg da? Du er helt sikkert et veldig følsomt menneske og det er fint. Krevende men fint.

Hvis jeg var behandler ville jeg ha gitt opp. Jeg tror ikke det er mulig å hjelpe alle. Det blir som ved en uhelbredig fysisk sykdom. Noen er man bare nødt til å gi opp.

Skrevet

Hvis jeg var behandler ville jeg ha gitt opp. Jeg tror ikke det er mulig å hjelpe alle. Det blir som ved en uhelbredig fysisk sykdom. Noen er man bare nødt til å gi opp.

Har du behandler?

Skrevet

Har du behandler?

Ja. Men jeg gir meg.

Gjest Moderator
Skrevet

Forutsetningen for retur til dette forum var bruk av kun et nick.

Skrevet

Blandet du denne med meg nå? I så fall var det ikke jeg som skrev denne.

Skrevet

''Jeg og andre har bedre ved at jeg holder alt for meg selv. Jeg er bare til bry og plagd for andre ellers.''

Og der kom martyren også frem...

Hva oppnår du med å skrive denne typen innlegg? På hvilken måte bidrar det konstruktivt i ditt liv?

Skrevet

???

Har jeg aldri hørt noe om..

Skrevet

Jeg er ikke den du tenker på og har aldri vært det :-(

Skrevet

Aner du hvor vondt det er å bli beskylt for å lyve?

Gjest Moderator
Skrevet

Jeg er ikke den du tenker på og har aldri vært det :-(

''Jeg er ikke den du tenker på og har aldri vært det :-(''

Nå undervurderer du hva vi har oversikt over.

Vi ønsker at du kun benytter ett nick på forum for psykiatri.

Gjest Moderator
Skrevet

Blandet du denne med meg nå? I så fall var det ikke jeg som skrev denne.

''Blandet du denne med meg nå?''

Nei.

Skrevet

''Jeg er ikke den du tenker på og har aldri vært det :-(''

Nå undervurderer du hva vi har oversikt over.

Vi ønsker at du kun benytter ett nick på forum for psykiatri.

Dette skjønner jeg ingenting av :(((( og jeg vil aldri tilgi deg dere dette overtrampet!

Gjest Moderator
Skrevet

Dette skjønner jeg ingenting av :(((( og jeg vil aldri tilgi deg dere dette overtrampet!

''Dette skjønner jeg ingenting av :(((( og jeg vil aldri tilgi deg dere dette overtrampet!''

Foreslår at du logger av for i kveld.

Skrevet

''Dette skjønner jeg ingenting av :(((( og jeg vil aldri tilgi deg dere dette overtrampet!''

Jeg vil aldri tilgi dere for å bli beskylt for å være pedofil osv. Det er en grov beskyldning og ærenkrenkelse for meg :(((

Skrevet

Jeg vil aldri tilgi dere for å bli beskylt for å være pedofil osv. Det er en grov beskyldning og ærenkrenkelse for meg :(((

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Andeby er pålagt å bruke kun et nick på psykiatriforum.

Du er pålagt å bruke kun et nick på psykiatriforum.

Det betyr verken at du og Anderby er samme person eller at dere har samme seksuelle legning.

Alt dette er feiltolkninger inne i ditt hode.

Skrevet

Det betyr verken at du og Anderby er samme person eller at dere har samme seksuelle legning.

Jeg kan ikke huske noen som helst avtale om det :( men hvorfor tro meg nå

Gjest en skal aldri plage andre
Skrevet

Hadde jeg visst det ville jeg selvsagt brukt kun ett nick, men her er det du som husker feil (eller så er jeg fullstendig glemsk). Jeg kan IKKE huske at jeg har en avtale med deg/dere om fast nick!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...