Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58
Skrevet

Jeg ser ikke sammenhengen mellom mitt svar til deg og ditt svar til meg. Du anklager ungene dine for å være materialistiske egoister som bare er på jakt etter penger, mens jeg mener det er du som legger et materalistisk verdisyn til grunn i og med at du mener du ved å gi dem 150 000 og biler har gjort deg fortjent til deres tilgivelse. Tilgivelse og kjærlighet har ingen pris, det er ikke noe man kan kjøpe. ''Da skal jeg fortelle deg hva mine gamle synder er.Jeg har aldri slått mine barn.Ja jeg har kjeftet på de når de var 4-6 år,men jeg har aldri lagt min hånd på de.Jeg har jobbet alt for mye overtid og vært dum nok til å sove mer enn 7 timer i døgnet enda jeg visste at min kons skulle støvsuge soverommet akkurat da.JA jeg har ikke vært flink nok til å hverken vaske opp eller å støvsuge,så Vxxa hadde nok rett,for en drittsekk. Jeg smalt i døre og gikk bort til mine foreldre i steden for å banke kona,je jeg skulle nok vært tøff nok til å bake kona gul og blå for så å havne i fengsel.JA jeg var dum nok til å tro på hennes ankleger om at jeg slapp inn demoner gjennom dagsrevyen.Hun ba jo i tunger,så de ble vel borte alle sammen.Hun åpnet jo alle vinduer når hun ba.JA jeg var dum nok til å gå inn i menigheten til Hans Bratterud enda jeg burde ha visst at mannen var gal'' Du beskriver ikke akkurat gode oppvekstvilkår for unger her. Jeg håper de har det godt i dag.

Det håper jemmen jeg også.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gondor

7

• Lillemus

3

• mirami

3

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest HHP58
Skrevet

Jeg tenker, man gjør sånne handlinger FORDI man føler kjærlighet for dem man gjør det for. Altså, handlingen er ikke kjærlighet i seg selv, men kjærlighet er grunnen til at man gjør det og man viser kjærlighet ved å gjøre det.

Kjærlighet har ingen som helst betydning for meg,utenom det jeg føler for min katt Sussi.

Når man bor i ett land hvor biologisk far ikke har rettigheter,og kvinner mener de "eier" barna fram til de er 18,blir det lett for både samfunnet og kvinnene å manipulere og lyve om hvem som sa og gjorde hva for 20 år siden.Kvinner er psykisk sterkest,men menn er det bare fysisk.Det er umulig å bli venn med en kvinne som har lagt deg for hat og som lyver for sine barn om far.

Gjest prust
Skrevet

Kjærlighet er den følelsen jeg har når jeg ser på ungene mine eller mannen min, gjerne uten at de vet om at jeg betrakter dem.

Det kan være fortvilelsen når de har det vondt, eller gleden når de har det bra.

Veldig fint sagt!

Gjest prust
Skrevet

Kjærlighet - det er både en følelse og en tilstand. Det er det jeg kjenner når jeg ser på barna mine eller på mannen min, men også på gode venner - en følelse om et ønske å skylle over dem all verdens gode ting, et ønske om at ingenting vondt skal skje dem - uavhengig av hva de gjør eller sier mot meg.

Men kjærlighet til seg selv er også viktig for å kunne elske andre mennesker, tror jeg.

Gjest Kayia
Skrevet

Det håper jemmen jeg også.

Kanskje også du får det bedre om du forsoner deg med fortiden og bestemmer deg for å se framover og l e v e resten av livet i stedefor å bruke det til å dvele ved noe du ikke kan endre?

Ha uansett en fin dag :)

Gjest HHP58
Skrevet

Kanskje også du får det bedre om du forsoner deg med fortiden og bestemmer deg for å se framover og l e v e resten av livet i stedefor å bruke det til å dvele ved noe du ikke kan endre?

Ha uansett en fin dag :)

Tusen takk VENN! Du har herved havnet på min venneliste!

OK.Da gjør jeg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...