Gjest Nickløsheletida Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg: - Skal du bli med ut og gå tur ? 10-åringen.- Gud brukte 6 dager på å lage himmelen, jorda, dyr og mennesker. Den syvende dagen hvilte han. Derfor lagde han søndagen til hviledag. Det er heeelt sant! Jeg har lært det på skolen og derfor skal jeg hvile i dag. Ja da så ;-) Det ble søsndagstur uten henne i dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Godt argument Senere kan man jo kverulere litt omkring hva "hviledag" betyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Godt argument Senere kan man jo kverulere litt omkring hva "hviledag" betyr Ja sa til henne at da kunne hun ikke kjøre slalom om søndagene heller når vi var på fjellet. Da kom det at egentlig var dette bare fordi som trodde på Gud og hun var litt usikker på om hun trodde på Gud. Men tur ville hun ikke gå i dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja sa til henne at da kunne hun ikke kjøre slalom om søndagene heller når vi var på fjellet. Da kom det at egentlig var dette bare fordi som trodde på Gud og hun var litt usikker på om hun trodde på Gud. Men tur ville hun ikke gå i dag :-) Klokt barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hehe, så herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.