Gjest Tvillingjomfru74 Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Var så langt nede de 2 gangene jeg røyket cannabis under svangerskapet at jeg knapt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det ble slutt med vennen min, hormonene kokte og jeg var fortvilet. Skjønner alvoret av det nå og angrer som bare det, men kan dessverre ikke skru tiden tilbake..;( Lever supersunt nå og forsøker å gjøre mitt beste ut av det... 0 Siter
Gjest Ksenia Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Kan du ikke si det som det er til legen din? Så kanskje h*n forstår og kan støtte deg i å være sunn og ikke havner så lang nede igjen? 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Ta det du har gjort, ei det, og gå videre. Din venn som varslet og legen som gjorde dette handlet ( i mine øyne) riktig, skjønt jeg vet det kan diskuteres, de handlet i beste mening som var å ta vare på barnet. Spill med åpne kort fremover. Vi mennesker gjør feil i blant, ikke alle lærer av dem, -valget er ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.