Gå til innhold

Paradise Hotel

jubalong70

Anbefalte innlegg

''Jeg skjønner ikke at noen, uansett alder, ser på Paradise Hotel, men det er nå så. :o)''

Jeg er definitivt ikke interessert i å se på det - men jeg ville vel syntes det var et mirakel om ikke mange tenåringer synes det er spennende...

''Jeg er definitivt ikke interessert i å se på det - men jeg ville vel syntes det var et mirakel om ikke mange tenåringer synes det er spennende...''

Jeg undres på hva jeg hadde syntes om jeg var tenåring. Kan jo godt hende jeg hadde syntes det var spennende. :o) Heldigvis er jeg ikke tenåring lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

17

• Lillemus

5

• trollemor;o)

3

• Kalevaala

2

Gjest togli

Eldstedatra mi fikk se for første gang ifjor - hun var da 8.klassing. Hun fikk se etter mye om og men, og etter diskusjoner rundt hvorvidt dette egentlig var "normal" ungdomsoppførsel eller ikke.....

Hun var veldig klar på hvor idiotisk hun syntes de oppførte seg, og la ikke fingrene imellom heller ;) Nå er nok datteren min ganske moden og reflektert for alderen - i motsatt fall hadde jeg nekta henne å se det.... Serien var et helt normalt samtaletema på skolen, og ble diskutert i det vide og det brede. Faktisk tror jeg mange av elevene lærte mye av dette - det engasjerte dem - og engasjementet gikk "den rette veien".

Jeg tror man skal se an ungdommen og ta en skikkelig diskusjon rundt serien - og har man en ungdom med sunne verdier tror jeg ikke de tar skade av å se på....

Datteren min er lite interessert i å se på PH nå...Hun synes det er idioti-tv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Forstår heller ikke det. Har også hatt mas om det der- og det er det nå også. "Alle" de andre får se på- er omkvedet.

Maken til tull-program i tillegg. Så som lillemus forstår ikke jeg heller hvorfor noen i det hele tatt skulle være interessert.

Jeg har faktisk sett på PH (et par sesonger siden eller så..) og syntes det var ganske interessant å se på ;) Jeg er opptatt av mellommenneskelige relasjoner og hva som trigger mennesker til å gjøre de handlinger de gjør. Sånn sett er en slik serie et spennende studium (og en god latter kan man også få seg innimellom ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har faktisk sett på PH (et par sesonger siden eller så..) og syntes det var ganske interessant å se på ;) Jeg er opptatt av mellommenneskelige relasjoner og hva som trigger mennesker til å gjøre de handlinger de gjør. Sånn sett er en slik serie et spennende studium (og en god latter kan man også få seg innimellom ;))

Ja, tittergenet mitt synes av og til at det er litt artig å se, og le av og bli oppgitt av ;),

men oftest er det så pinlig at jeg bare må zappe til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstedatra mi fikk se for første gang ifjor - hun var da 8.klassing. Hun fikk se etter mye om og men, og etter diskusjoner rundt hvorvidt dette egentlig var "normal" ungdomsoppførsel eller ikke.....

Hun var veldig klar på hvor idiotisk hun syntes de oppførte seg, og la ikke fingrene imellom heller ;) Nå er nok datteren min ganske moden og reflektert for alderen - i motsatt fall hadde jeg nekta henne å se det.... Serien var et helt normalt samtaletema på skolen, og ble diskutert i det vide og det brede. Faktisk tror jeg mange av elevene lærte mye av dette - det engasjerte dem - og engasjementet gikk "den rette veien".

Jeg tror man skal se an ungdommen og ta en skikkelig diskusjon rundt serien - og har man en ungdom med sunne verdier tror jeg ikke de tar skade av å se på....

Datteren min er lite interessert i å se på PH nå...Hun synes det er idioti-tv ;)

''Datteren min er lite interessert i å se på PH nå...Hun synes det er idioti-tv ;)''

Jeg har en sønn på 20 som ikke kan forstå at mamman hans ser på slik søppel på tv hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ga meg en tankevekker nå. Kanskje det kan være greit - etterhvert - å la mine få se det, sammen med meg (grøss) slik at de vet hva det faktisk dreier seg om.

*tenker litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Ja, tittergenet mitt synes av og til at det er litt artig å se, og le av og bli oppgitt av ;),

men oftest er det så pinlig at jeg bare må zappe til noe annet.

Hvis jeg plutselig en kveld får lyst å se det igjen, så tror jeg at jeg helst vil være alene hjemme, ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst - og dette med silikonpupper er ikke noe hun har bråbestemt seg for nå - altså! - det bestemte hun seg for da hun var 12 år gammel! Himmel og hav....

Skremmende. Hvem har formet holdningene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skjønner ikke at noen, uansett alder, ser på Paradise Hotel, men det er nå så. :o)''

Jeg er definitivt ikke interessert i å se på det - men jeg ville vel syntes det var et mirakel om ikke mange tenåringer synes det er spennende...

Jeg skjønner godt at ungdommen synes det er spennende å se på. Det er nakne kropper, sex, alkohol og alt mulig annet som blir begrenset i den virkelige verden ;)

Men, jeg er redd noen vil få en formening av at det er normal omgangsmåte mellom mennesker, det som skjer der. Og det er det jo IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du ga meg en tankevekker nå. Kanskje det kan være greit - etterhvert - å la mine få se det, sammen med meg (grøss) slik at de vet hva det faktisk dreier seg om.

*tenker litt til*

Og jeg som trodde jeg skulle bli stempla som en dårlig mor nå :P

Nei, jeg ser at iallefall min datter bare har hatt godt av å se det - fordi hun har blitt bevisstgjort på hva som faktisk er "teit" oppførsel osv. Hun er straks femten og er så langt ganske prippen av seg (iallefall i den grad jeg selv kan se ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Datteren min er lite interessert i å se på PH nå...Hun synes det er idioti-tv ;)''

Jeg har en sønn på 20 som ikke kan forstå at mamman hans ser på slik søppel på tv hehe.

Haha:)) Du får si at du prøver å ta igjen tapt ungdomstid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg skjønner godt at ungdommen synes det er spennende å se på. Det er nakne kropper, sex, alkohol og alt mulig annet som blir begrenset i den virkelige verden ;)

Men, jeg er redd noen vil få en formening av at det er normal omgangsmåte mellom mennesker, det som skjer der. Og det er det jo IKKE.

Det er nettopp derfor det er så viktig for oss foreldre å samtale med ungdommen om hva dette er - at de som er med er spesielt utvalgte fordi de er "grenseløse" etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg skulle bli stempla som en dårlig mor nå :P

Nei, jeg ser at iallefall min datter bare har hatt godt av å se det - fordi hun har blitt bevisstgjort på hva som faktisk er "teit" oppførsel osv. Hun er straks femten og er så langt ganske prippen av seg (iallefall i den grad jeg selv kan se ;))

Jeg er veldig åpen med ungene mine når det gjelder sex og sånn ;)

Så langt har de ikke spurt om å se på PH, men det er jo da flere i klassene som ser på.

Jeg har holdt igjen, fordi jeg ønsker at holdningene deres til sex og mellommenneskelige forhold skal være basert mer på virkeligheten enn det PH viser.

Men, jeg ser jo at forbud nok ikke alltid er veien å gå. Vi får se til neste år. Da går eldste i 8. klasse. Er jeg heldig så blir det ikke noe PH da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Jeg er veldig åpen med ungene mine når det gjelder sex og sånn ;)

Så langt har de ikke spurt om å se på PH, men det er jo da flere i klassene som ser på.

Jeg har holdt igjen, fordi jeg ønsker at holdningene deres til sex og mellommenneskelige forhold skal være basert mer på virkeligheten enn det PH viser.

Men, jeg ser jo at forbud nok ikke alltid er veien å gå. Vi får se til neste år. Da går eldste i 8. klasse. Er jeg heldig så blir det ikke noe PH da ;)

Det er lov å håpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende. Hvem har formet holdningene hennes?

''Hvem har formet holdningene hennes?''

Man skal være forsiktig med å si noe om hjemmet, men... Jeg har ei som er 11,5 år selv og jeg tror silikonpupper er det siste hun tenker på! Jeg er sannelig ikke sikker på om hun vet at det finnes engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp derfor det er så viktig for oss foreldre å samtale med ungdommen om hva dette er - at de som er med er spesielt utvalgte fordi de er "grenseløse" etc...

Enig. Lurer på om foreldrene til 12-13-åringene ser på sammen med dem... tviler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Enig. Lurer på om foreldrene til 12-13-åringene ser på sammen med dem... tviler :(

Tror nok dessverre ikke alle gjør det, nei.... og aldri i livet om jeg hadde latt min snart-tolvåring få se det... Minst tretten-fjorten synes jeg man bør være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvem har formet holdningene hennes?''

Man skal være forsiktig med å si noe om hjemmet, men... Jeg har ei som er 11,5 år selv og jeg tror silikonpupper er det siste hun tenker på! Jeg er sannelig ikke sikker på om hun vet at det finnes engang.

Jentene mine er 11 og 12. Begge har begynt å få bryster, og synes det er stas. Men jeg tror også tanken på silikon er utrolig fjern for dem - i alle fall har de aldri snakket om det.

De kommenterer silikonbryster på bilder om de ser dem (ekstremvarianter og veldig tydelige "fake"), og synes det ser "stygt og ekkelt" ut :)

Vi har snakket litt om det med kosmetiske operasjoner, og de var enige i at det var dumt å ødelegge seg slik mange gjør.

(Se og Hør er av og til greit å kikke i ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:)) Du får si at du prøver å ta igjen tapt ungdomstid :P

Han rister nok bare på hue uansett hehe. Nå begynner moroa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...