Gå til innhold

Vallergan og vektøkning

Anbefalte innlegg

Gjest søvnløs i Seattle
Skrevet

Jeg kjemper en evig kamp med vekta. Er noe overvektig, med en bmi på 28. Går for tiden på Vallergan, samtidig som jeg prøver å gå ned i vekt. Begynner å lure på om det er nyttesløst når man går på dette preparatet. Vektøkning er ikke nevnt som en vanlig bivirkning i pakningsvedlegget, men jeg har hørt av andre brukere at de har fått beskjed av legen sin, at Vallergan fører til vektøkning.

Er det noen som vet hvorfor Vallergan fører til vektøkning? Kanskje dette er noe jeg kan få kontroll med, for eksempel ved å telle kalorier?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vi snakket om det noen karer i går kveld.

Hvordan er det mulig for en familie å spare penger når literprisen på melk har steget med 10 øre?

Gjest søvnløs i Seattle
Skrevet

Vi snakket om det noen karer i går kveld.

Hvordan er det mulig for en familie å spare penger når literprisen på melk har steget med 10 øre?

Hæ??

Gjest Elextra
Skrevet

Hæ??

Det NHD mener er vel at Vallerganen neppe betyr særlig mye for vekten din, kosthold og mosjon betyr langt mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...