Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Trappet ned til 200 mg solian og tar i tilegg 100 mg seroquel, det har gått fint. Men natta til i går fikk jeg ubehagelige opplevelser og mareritt, i går var jeg fjern og hadde kroppslige fornemmelser. Følte meg rar, håper det blir bedre i dag. Er en følelse av fjernhet + alle disse fornemmelsene i kroppen.

Lurer på når en trapper ned, kan en få tilbakefall da?

Og kan det bli verre en det var før medisinering, eller går det tilbake til det samme?

I dag er jeg stram i hodet, men håper denne dagen går bedre. Noe jeg bør være obs på? Er dette tilbakefall eller seponeringsproblemer?

I går når jeg la meg og skulle slappe av kom det "satan satan satan" inn i hodet mitt. Ble skremt da. Natta til i går ble alt umatrealistisk og alt vibrerte, det kan minne om når det kommer damp fra asfalt på en soldag, hvis asfalten er våt. Vegger og alt vibrerer slik. Minner og om "snø" på tv. Hva er dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...