sirnoise Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 Hei... Jeg har en del jeg lurer på ang zyprexa. Jeg er en rusavhengig som har vært igjenom behandling. Før behandlingen gikk jeg på stesolid, sobril, vival, apodorm osv. Da jeg fikk 4 dager på meg til å trappe ned fra disse så fikk jeg en veldig heavy psykisk reaksjon og masse tankekjør. Legen på behandlingsstedet jeg var satt meg på zyprexa... 15 mg.. nå går jeg på 7,5.... men jeg er så redd for å trappe ned videre for å få noen reaksjoner igjen... hva kan jeg vente meg når jeg nå skal gå av dem?? har hørt at det er helt jævli å trappe av dem og gå av dem uten bruk av noen andre legemidler.... så d jeg vel egentlig lurer på er noe råd å tips om hvordan det er og hva jeg kan vente meg ved å gå av dem.. hvilke reaksjoner osv.. takk.. 0 Siter
miakami Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 jeg brukte 7,5mg zyprexa, jeg merket overhodet ikke noe ubehag av å slutte på zyprexa. annet enn å sykdommen min kom tilbake, men det ar jo bare frem til jeg fant en annen medisin som funket like bra som zyprexa. (litium) 0 Siter
sirnoise Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Skrevet 15. mars 2012 jeg brukte 7,5mg zyprexa, jeg merket overhodet ikke noe ubehag av å slutte på zyprexa. annet enn å sykdommen min kom tilbake, men det ar jo bare frem til jeg fant en annen medisin som funket like bra som zyprexa. (litium) Det jeg bruker zyprexa mot er tankekjør og angst... hvilken sykdom har du og hva er litium? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har aldri hørt at Zyprexa er vanskelig å seponere når tiden er inne. Om du vil ta den forsiktige linjen, finnes det 5 mg tabletter. Så lenger du holder deg borte fra benzo og rusmidler vil dette gå meget bra. Lykke til :-) 0 Siter
Gjest infoinfo Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 Det jeg bruker zyprexa mot er tankekjør og angst... hvilken sykdom har du og hva er litium? Litium er et grunnstoff og en medisin som brukes til å behandle maniske episoder og forebyggende ved bipolar lidelse. (Som tidligere ble kalt manisk depressiv lidelse). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.