Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Jeg har en del jeg lurer på ang zyprexa. Jeg er en rusavhengig som har vært igjenom behandling. Før behandlingen gikk jeg på stesolid, sobril, vival, apodorm osv. Da jeg fikk 4 dager på meg til å trappe ned fra disse så fikk jeg en veldig heavy psykisk reaksjon og masse tankekjør. Legen på behandlingsstedet jeg var satt meg på zyprexa... 15 mg.. nå går jeg på 7,5.... men jeg er så redd for å trappe ned videre for å få noen reaksjoner igjen... hva kan jeg vente meg når jeg nå skal gå av dem?? har hørt at det er helt jævli å trappe av dem og gå av dem uten bruk av noen andre legemidler.... så d jeg vel egentlig lurer på er noe råd å tips om hvordan det er og hva jeg kan vente meg ved å gå av dem.. hvilke reaksjoner osv.. takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte 7,5mg zyprexa, jeg merket overhodet ikke noe ubehag av å slutte på zyprexa. annet enn å sykdommen min kom tilbake, men det ar jo bare frem til jeg fant en annen medisin som funket like bra som zyprexa. (litium)

Skrevet

jeg brukte 7,5mg zyprexa, jeg merket overhodet ikke noe ubehag av å slutte på zyprexa. annet enn å sykdommen min kom tilbake, men det ar jo bare frem til jeg fant en annen medisin som funket like bra som zyprexa. (litium)

Det jeg bruker zyprexa mot er tankekjør og angst... hvilken sykdom har du og hva er litium?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har aldri hørt at Zyprexa er vanskelig å seponere når tiden er inne.

Om du vil ta den forsiktige linjen, finnes det 5 mg tabletter.

Så lenger du holder deg borte fra benzo og rusmidler vil dette gå meget bra.

Lykke til :-)

Gjest infoinfo
Skrevet

Det jeg bruker zyprexa mot er tankekjør og angst... hvilken sykdom har du og hva er litium?

Litium er et grunnstoff og en medisin som brukes til å behandle maniske episoder og forebyggende ved bipolar lidelse. (Som tidligere ble kalt manisk depressiv lidelse).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...