Gå til innhold

Skadet meg igjen nå

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Klarte iallefall å holde meg i to år uten selvskading.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Håper du får ordentlig hjelp, bølger.

Ikke gjør det igjen.

Gjest bølger
Skrevet

Føler du deg bedre nå da?

Føler meg roligere.

Gjest bølger
Skrevet

Håper du får ordentlig hjelp, bølger.

Ikke gjør det igjen.

Jeg skal snart både til legen og psykologen. Jeg skal prøve å ikke gjøre det igjen, men det er lettere å gjøre det når jeg har gjort det igjen, så det trenger ekstra vilje nå.

Håper at ingenting viser når jeg skal til syden. Det pleier å være motivasjon til å la være når jeg skal i varmen.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg skal snart både til legen og psykologen. Jeg skal prøve å ikke gjøre det igjen, men det er lettere å gjøre det når jeg har gjort det igjen, så det trenger ekstra vilje nå.

Håper at ingenting viser når jeg skal til syden. Det pleier å være motivasjon til å la være når jeg skal i varmen.

Bra!

Er det noe annet du kan sysselsette deg selv med når du får trang til å gjøre det?

Løpe en tur? Ringe noen? Dra på besøk til noen? Ta en røyk? Vaske badet?

Gjest bølger
Skrevet

Bra!

Er det noe annet du kan sysselsette deg selv med når du får trang til å gjøre det?

Løpe en tur? Ringe noen? Dra på besøk til noen? Ta en røyk? Vaske badet?

'' Løpe en tur? Ringe noen? Dra på besøk til noen''

Det pleier å hjelpe en liten stund, men ofte kommer trangen tilbake igjen. Idag var jeg for trett til å gå tur. Hadde heller ingen det passet å besøke. Vurderte å ta en telefon, men syns det var litt dumt å ringe når jeg var nedfor, men det var kanskje det jeg burde gjort likevel.

Skrevet

Det viktigste nå er å huske at du klarte å la være å skade deg i TO år. Det er lenge, og selv om du har hatt et lite tilbakefall akkurat nå, så vet du hvordan du kan klare å la det være.

Fortsett med å gjøre det du har gjort de siste to årene når du har det vanskelig :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

'' Løpe en tur? Ringe noen? Dra på besøk til noen''

Det pleier å hjelpe en liten stund, men ofte kommer trangen tilbake igjen. Idag var jeg for trett til å gå tur. Hadde heller ingen det passet å besøke. Vurderte å ta en telefon, men syns det var litt dumt å ringe når jeg var nedfor, men det var kanskje det jeg burde gjort likevel.

Hvis det har funket tidligere så gjør du det neste gang. Husk at om du har hatt en glipp nå, så behøver du alikevel ikke fortsette.

Gjest bølger
Skrevet

Det viktigste nå er å huske at du klarte å la være å skade deg i TO år. Det er lenge, og selv om du har hatt et lite tilbakefall akkurat nå, så vet du hvordan du kan klare å la det være.

Fortsett med å gjøre det du har gjort de siste to årene når du har det vanskelig :-)

Skal prøve.

Skrevet

Føler meg roligere.

Føler deg roligere ja... men for hvor lenge? Til i morgen kanskje? Ikke ment som kritikk, men tanker som har hjulpet meg til å stå i det når suget kommer...

Gjest bølger
Skrevet

Føler deg roligere ja... men for hvor lenge? Til i morgen kanskje? Ikke ment som kritikk, men tanker som har hjulpet meg til å stå i det når suget kommer...

Roen varer ikke til neste dag nei, men det hjelper med det samme. Det er det som gjør det så vanskelig å slutte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...