Gjest SK89 Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 jeg tok en gang seroquel og den virket i lopet av 2,3 dager og etter en uke hadde betydelig forbedring. jeg sluttet den og etter 2 måneder begynte med seroquel igjen. men denne gangen jeg har ventet 5 uker uten betydelig forbedring. hvorfor en gang virker veldig fort og andre gang virker veldig sakte og langsom? 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Man skal være veldig forsiktig med å seponere en medisin som fungerer. Ofte er det slik at det da virker dårligere når en prøver medisinen igjen. Dette gjelder i hvertfall ved antidepressiva. 0 Siter
Gjest SK89 Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Man skal være veldig forsiktig med å seponere en medisin som fungerer. Ofte er det slik at det da virker dårligere når en prøver medisinen igjen. Dette gjelder i hvertfall ved antidepressiva. hvorfor er det sånn da ? er det flere som har opplevd dette? 0 Siter
Gjest SK89 Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Man skal være veldig forsiktig med å seponere en medisin som fungerer. Ofte er det slik at det da virker dårligere når en prøver medisinen igjen. Dette gjelder i hvertfall ved antidepressiva. jeg har tatt seroquel 400 mg i 6 uker nå, men har ikke virket så bra . hvorlenge kan det ta til den virker fullt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.