Gå til innhold

hvorfor en gang virker veldig fort og andre... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en gang seroquel og den virket i lopet av 2,3 dager og etter en uke hadde betydelig forbedring. jeg sluttet den og etter 2 måneder begynte med seroquel igjen. men denne gangen jeg har ventet 5 uker uten betydelig forbedring.

hvorfor en gang virker veldig fort og andre gang virker veldig sakte og langsom?

Videoannonse
Annonse
Gjest ingelill
Skrevet

Man skal være veldig forsiktig med å seponere en medisin som fungerer. Ofte er det slik at det da virker dårligere når en prøver medisinen igjen. Dette gjelder i hvertfall ved antidepressiva.

• 2 uker senere...
Skrevet

Man skal være veldig forsiktig med å seponere en medisin som fungerer. Ofte er det slik at det da virker dårligere når en prøver medisinen igjen. Dette gjelder i hvertfall ved antidepressiva.

hvorfor er det sånn da ?

er det flere som har opplevd dette?

Skrevet

jeg har tatt seroquel 400 mg i 6 uker nå, men har ikke virket så bra .

hvorlenge kan det ta til den virker fullt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...