florista Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Du skrev at dere gir ECT ofte poliklinisk. Det er snakk om at jeg skal få det, men de ville ikke gi meg det poliklinisk, i alle fall ikke i starten, og jeg får ikke være alene de første 24 timene etter behandlingen. Dette vil jo være vanskelig å få til hjemme, om man har mann/kone som jobber på dagtid? Vet du hvorfor det er forskjell? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Pasienter er forskjellige. De lever under ulike forhold. Vi er også litt mer "påpassende" i starten - særlig oppstarten på aller første ECT-behandling. Folk reagerer svært ulikt på narkose. Vi ville heller ikke latt folk dra hjem de første gangene uten at de hadde noen hos seg. 0 Siter
florista Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Skrevet 16. mars 2012 Pasienter er forskjellige. De lever under ulike forhold. Vi er også litt mer "påpassende" i starten - særlig oppstarten på aller første ECT-behandling. Folk reagerer svært ulikt på narkose. Vi ville heller ikke latt folk dra hjem de første gangene uten at de hadde noen hos seg. Hva som kan skje, som gjør at dere ikke ønsker at en skal være alene etter narkosen? 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Hva som kan skje, som gjør at dere ikke ønsker at en skal være alene etter narkosen? Man er rett og slett omtåket, man har tross alt vært i narkose, og hodepinen kan være formidabel, særlig i starten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.