Gjest Pilka Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Jeg forstår ikke at det som er kronisk kommer og går. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Jeg tror det er en stor fordel å oppfatte språk med de fordeler som ligger i en ressonerende, assosierende og fleksibel menneskehjerne og ikke slik en datamaskin leser et program. Når Stoltenberg sier på Dagsrevyen at: "Vil er flinke til OG snakke sammen i Norge", så forstår jeg det. En datamaskin ville ikke forstått det. Kronisk tilbakevendende betyr at personen stort sett et under nulllinjen på en skala hvor mani er ytterst på den ene siden og psykotisk depresjon på den andre. Selv om vedkommende stort sett hele tiden er under nulllinjen, er ikke sykdomsintensiteten konstant. Den svinger innimellom ned i dypere depresjoner. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Bipolaritet er også en kronisk lidelse, selv om utbruddene kommer og går. Det samme skjer ved unipolar lidelse som kommer og går, og defor er det en kronisk lidelse.. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Uff, så ikke at nhd allerede hadde svart deg.... 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Jeg tror det er en stor fordel å oppfatte språk med de fordeler som ligger i en ressonerende, assosierende og fleksibel menneskehjerne og ikke slik en datamaskin leser et program. Når Stoltenberg sier på Dagsrevyen at: "Vil er flinke til OG snakke sammen i Norge", så forstår jeg det. En datamaskin ville ikke forstått det. Kronisk tilbakevendende betyr at personen stort sett et under nulllinjen på en skala hvor mani er ytterst på den ene siden og psykotisk depresjon på den andre. Selv om vedkommende stort sett hele tiden er under nulllinjen, er ikke sykdomsintensiteten konstant. Den svinger innimellom ned i dypere depresjoner. ''Jeg tror det er en stor fordel å oppfatte språk med de fordeler som ligger i en ressonerende, assosierende og fleksibel menneskehjerne og ikke slik en datamaskin leser et program. Når Stoltenberg sier på Dagsrevyen at: "Vil er flinke til OG snakke sammen i Norge", så forstår jeg det. En datamaskin ville ikke forstått det.'' Nå synes jeg du er urettferdig. Du har unngått flere ganger å svare meg på dette og når jeg stiller et direkte spørsmål så harselerer du med det. Jens Stoltenberg kan folkeskikk, er god til å snakke og hører på de han snakker med. Kanskje du kan lære noe av ham. Ingen spørsmål er så dumme at det ikke lønner seg å spørre, men når man får slike svar så frister det ikke å spørre deg igjen. Spesielt siden det ikke er første gang som jeg opplever sleivete svar fra din side. 0 Siter
rose23 Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Legene kaller det kronisk når en tilstand har vart mer enn tre mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.