UlrikkeE Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Til neste år, blir sannsynligvis ikke i år, men dog... Jeg, snuppa som da går i 2.klasse og mormor som da vil være 68. Vi planlegger jentetur til "Syden", men vet ikke helt hvor.... Jeg elsker Hellas, men er åpen for andre ting! Gi meg ditt beste familiehotell-tips i sydligere strøk (vi snakker Europa forresten, Thailand, Egypt osv blir for langt med tanke på en ukes ferie synes vi, selvom jeg har vært på ukesferie i Egypt før!) All Inclusive er også interessant, og i umiddelbar nærhet av stranden ønsker jeg meg! Noen som har vært et sted de kunne tenke seg å anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Sjekk ut denne siden: http://www.nazar.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Anna Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg er som deg veldig glad i Hellas men om du vil forsøke noe annet, hva med barnevennlige spanske øyer, Mallorca? :-) Sol, strand, litt shopping for de voksne, mye deilig mat, kultur og ikke minst barnevennlig (og så mye bedre enn kanariøyene, selv om de også er ok når man bare vil bort litt og kjenne solen varme!). Madeira kan jeg også anbefale, ingen sandstrand men til gjengjeld flotte basseng overalt, barnevennlig også her, mye å være med på og oppleve for alle aldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Reis til Hellas! Fantastisk land, folk, strender.... Dessuten trenger de pengene våre for tida. Jeg ser nesten på den planlagte Hellas-ferien som rein nødhjelp. Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Reis til Hellas! Fantastisk land, folk, strender.... Dessuten trenger de pengene våre for tida. Jeg ser nesten på den planlagte Hellas-ferien som rein nødhjelp. Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! ''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ!'' Hehe, dagens beste argument for å bruke pengene på ferie i stedet for å bytte taket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Reis til Hellas! Fantastisk land, folk, strender.... Dessuten trenger de pengene våre for tida. Jeg ser nesten på den planlagte Hellas-ferien som rein nødhjelp. Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! ''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! :)'' Glad for å se at du tar deg av Hellas. Jeg hadde trengt en ny bruktbil, men når jeg ser hvor mye Spania trenger meg nå velger jeg å yte min skjerv der i sommer. :-P http://www.landsider.no/land/spania/fakta/okonomi/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 ''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! :)'' Glad for å se at du tar deg av Hellas. Jeg hadde trengt en ny bruktbil, men når jeg ser hvor mye Spania trenger meg nå velger jeg å yte min skjerv der i sommer. :-P http://www.landsider.no/land/spania/fakta/okonomi/ Ansvarsbevisst du også. Slike jenter vil gamle Norge, og Hellas og Spania, ha... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 ''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ!'' Hehe, dagens beste argument for å bruke pengene på ferie i stedet for å bytte taket. Nettopp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.