Gå til innhold

Trenger "syden"ferietips!

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Til neste år, blir sannsynligvis ikke i år, men dog...

Jeg, snuppa som da går i 2.klasse og mormor som da vil være 68. Vi planlegger jentetur til "Syden", men vet ikke helt hvor....

Jeg elsker Hellas, men er åpen for andre ting!

Gi meg ditt beste familiehotell-tips i sydligere strøk (vi snakker Europa forresten, Thailand, Egypt osv blir for langt med tanke på en ukes ferie synes vi, selvom jeg har vært på ukesferie i Egypt før!)

All Inclusive er også interessant, og i umiddelbar nærhet av stranden ønsker jeg meg!

Noen som har vært et sted de kunne tenke seg å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er som deg veldig glad i Hellas men om du vil forsøke noe annet, hva med barnevennlige spanske øyer, Mallorca? :-) Sol, strand, litt shopping for de voksne, mye deilig mat, kultur og ikke minst barnevennlig (og så mye bedre enn kanariøyene, selv om de også er ok når man bare vil bort litt og kjenne solen varme!). Madeira kan jeg også anbefale, ingen sandstrand men til gjengjeld flotte basseng overalt, barnevennlig også her, mye å være med på og oppleve for alle aldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Reis til Hellas!

Fantastisk land, folk, strender.... Dessuten trenger de pengene våre for tida.

Jeg ser nesten på den planlagte Hellas-ferien som rein nødhjelp. Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Reis til Hellas!

Jeg ser nesten på den planlagte Hellas-ferien som rein nødhjelp. Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! :)

''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ!''

Hehe, dagens beste argument for å bruke pengene på ferie i stedet for å bytte taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis til Hellas!

''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! :)''

Glad for å se at du tar deg av Hellas.

Jeg hadde trengt en ny bruktbil, men når jeg ser hvor mye Spania trenger meg nå velger jeg å yte min skjerv der i sommer. :-P

http://www.landsider.no/land/spania/fakta/okonomi/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ! :)''

Glad for å se at du tar deg av Hellas.

Jeg hadde trengt en ny bruktbil, men når jeg ser hvor mye Spania trenger meg nå velger jeg å yte min skjerv der i sommer. :-P

http://www.landsider.no/land/spania/fakta/okonomi/

Ansvarsbevisst du også. Slike jenter vil gamle Norge, og Hellas og Spania, ha... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

''Vi burde egentlig bruke penger på oppussing i stedet, men vi kan jo ikke svikte Hellas NÅ!''

Hehe, dagens beste argument for å bruke pengene på ferie i stedet for å bytte taket.

Nettopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...