EnolaGay Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Pinessen mista fortennene sine for evigheter siden, og de viser ingen tegn til å komme tilbake. Broren sine lå klare når melketennene datt, så de starta nedstigningen momentant. Hvor lenge kan man vente med ro før man går og spør tannlege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fortennene nede hos 6-åringen her forsvant i august, og først nå synes de nye der nede.... Ene fortanna oppe forsvant forrige helg, så jeg regner med at den tanna kommer i august eller noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Min lille nabo gikk uten fortenner i nesten halvannet år etter at hun trakk dem ut før de egentlig var løse nok... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Fortennene nede hos 6-åringen her forsvant i august, og først nå synes de nye der nede.... Ene fortanna oppe forsvant forrige helg, så jeg regner med at den tanna kommer i august eller noe Nede altså? Her gikk det fort med nedetennene. De vi venter på er de to oppe.. All I want for christmas.. ;0P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Min lille nabo gikk uten fortenner i nesten halvannet år etter at hun trakk dem ut før de egentlig var løse nok... Aaaakkurat. Da bør vi være tolmodige da. Like greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Aaaakkurat. Da bør vi være tolmodige da. Like greit. Spør på neste tannlegekontroll 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ei jente i klassen til datteren min gikk tannløs i "evigheter", uten at jeg husker tidsrommet nøaktig nå. Det er ikke uvanlig. Tennene faller ikke nødvendigvis ut fordi de nye presser på, det er melketannrøttene som er "programmert" til å degenereres etter en stund. Og de nye tennene har sitt eget program, for å si det sånn. Hvis dere presser litt på tannkjøttet, går det sikkert an å delvis se og delvis kjenne at de nye tennene er der? Da kommer de helt sikkert ned etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nede altså? Her gikk det fort med nedetennene. De vi venter på er de to oppe.. All I want for christmas.. ;0P Da er julepresangen klar! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Vår 7,5-åring mistet fortennene oppe i begynnelsen av september, og nå har vi såvist begynt å skimte de nye. Vet ikke om det kan betegnes som "evigheter"...? Syns det er lenge, men har vært langt unna å være bekymret. Mer forundret egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det kan noen ganger drøye året før de nye dukker opp. Du kan kjenne med fingeren på tannkjøttet oppe der de skal ligge, noen ganger kan man se konturene av dem også. Nå husker ikke jeg når rutinekontrollene er, hvert 1,5 år eller noe? Er det lenge til neste sjekk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.