Gå til innhold

Hva gjør man nå samboer ikke vil prate.

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

''Ja og takket være nettopp slike betraktninger fra visse her inne enten det gjelder handleturer med tomme bæreposer eller samtaler der man sitter og lurer og engster seg for vet ikke hva den andre tenker nå at vi skal snakke ut om, så har jeg skjønt at jeg er helt på bølgelengde med mange kvinner. det er en deilig følelse og jeg sa det til mine svigerinner en dag, "at dere er slik betyr ikke at alle kvinner føler/tenker slik, min venninner er ikke slik" da siktet jeg til dere her inne, kalte venninner for ellers ble så vanskelig å forklare, ja for ville liksom vise at dette kan jeg noe om''

Jeg har vært på jentetur til utlandet med venninner hvor jeg til min store overraskelse har oppdaget at hele målet med turen for noen har vært shopping og komme hjem med flest mulig handleposer med klær. Jeg handler selv altså, men bare hvis jeg kommer over noe jeg liker. Jeg har opplevd venninner løpe rundt i alle butikker på sluttet av turen fordi de føler at de ikke har handlet nok klær. Trenger jeg noe kan jeg jo like godt handle det hjemme.

En slik handletur som du var på er for meg ganske meningsløs såfremt det ikke er noe man trenger og det er vel skjelden alle trenger noe på samme dag.

Hei!

Kan du forklare meg hvorfor innlegget mitt om barnemishandling ble borte?

Det skjønner jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...