Kitina Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Jeg var dum nok til å fortelle lærinnen til barna at barnas far mishandlet meg + ikke var særlig snill med barna. Hun sa det var vondt å høre (sms). I morgen er det foreldremøte. Jeg er så redd for å treffe lærinnen at angsten river. Hun vet jo om bakgrunnen vår nå og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å treffe henne. Noen gode tips? Jeg er så redd at jeg gråter og spyr med tanken på å møte lærinnen i morgen. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Kan det være lettere for deg å sende sms eller email for å fortelle henne hvordan du føler? 0 Siter
Kitina Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Skrevet 18. mars 2012 Kan det være lettere for deg å sende sms eller email for å fortelle henne hvordan du føler? Har tenkt på det. Men tanken på at hun skal få vite at jeg nå har angst gjør det ikke lettere. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Har tenkt på det. Men tanken på at hun skal få vite at jeg nå har angst gjør det ikke lettere. Du trenger ikke å nevne angsten, bare at du synes det er vanskelig. 0 Siter
Gjest fdsfs Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Hva er det verste som kan skje og hva er det mest sannsynlig at skjer? Er hun menneskelig så har hun nok sympati med deg og vil behandle deg fint og gjøre det hun kan for at barnet og du som forelder skal ha et bra samarbeid med skolen. Hennes fokus er nok mest på hva som er best for barnet. Kanskje er hun også usikker på hva hun skal si, spørre om og gjøre i forhold til det du har fortalt og er kanskje av den grunn også litt urolig på egne vegne. Det er vel ingen skam å ha følelser og nervøsitet, det er helt normalt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.