Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var dum nok til å fortelle lærinnen til barna at barnas far mishandlet meg + ikke var særlig snill med barna. Hun sa det var vondt å høre (sms).

I morgen er det foreldremøte. Jeg er så redd for å treffe lærinnen at angsten river. Hun vet jo om bakgrunnen vår nå og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å treffe henne.

Noen gode tips?

Jeg er så redd at jeg gråter og spyr med tanken på å møte lærinnen i morgen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pilka
Skrevet

Kan det være lettere for deg å sende sms eller email for å fortelle henne hvordan du føler?

Skrevet

Kan det være lettere for deg å sende sms eller email for å fortelle henne hvordan du føler?

Har tenkt på det. Men tanken på at hun skal få vite at jeg nå har angst gjør det ikke lettere.

Gjest Pilka
Skrevet

Har tenkt på det. Men tanken på at hun skal få vite at jeg nå har angst gjør det ikke lettere.

Du trenger ikke å nevne angsten, bare at du synes det er vanskelig.

Gjest fdsfs
Skrevet

Hva er det verste som kan skje og hva er det mest sannsynlig at skjer?

Er hun menneskelig så har hun nok sympati med deg og vil behandle deg fint og gjøre det hun kan for at barnet og du som forelder skal ha et bra samarbeid med skolen. Hennes fokus er nok mest på hva som er best for barnet. Kanskje er hun også usikker på hva hun skal si, spørre om og gjøre i forhold til det du har fortalt og er kanskje av den grunn også litt urolig på egne vegne. Det er vel ingen skam å ha følelser og nervøsitet, det er helt normalt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...