Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har grått i en times tid fordi jeg har så store smerter i kjeften. Har rotfyllt, gått på antibiotikakurer og vært fin en liten uke. Men nå verker det mer enn noen gang. Har tatt 12 ibux og 6 paracetter uten at det hjelper. Ringte legevakta og ba om sterkere saker, og ble da blankt avvist fordi jeg hadde en "historie". Fikk beskjed om å ringe tannlegen privat i stedet. Prøvde å finne nummeret, men han hadde ikke registrert noen nummer på internett og så på facebook at han bor i byen 6 mil unna. Ringte da opp igjen legevaktnummeret og spurte etter nummeret hjem til tannlegen, men det fant ikke de heller. Da ringte legen meg igjen og ba meg komme. Fikk da endelig utlevert noen smertestillende med mer futt i.

Men så tok han en infeksjonsprøve, kiket inn i kjeften min og sa at alt var fint og at jeg ikke trengte mer antibiotika. Synes det var rart, da jeg har fått utskrevet antibiotika tre ganger tidligere uten å ta infeksjonsprøve. Vises betennelse i bein på en blodprøve?

Han pratet også til meg som jeg var en idiot. Spurte om jeg ble kjørt til legen, og da jeg svarte at jeg kjørte selv, sperret han opp øynene.

Hva gjør jeg den dagen jeg eventuellt får gallesteinsanfall eller andre store smerter? Blir alle som har slitt psykisk, stemplet som idioter og pillemisbrukere av ukjente leger?

Videoannonse
Annonse
Gjest ....muligens, kanskje.
Skrevet

Sperret han opp øynene fordi du ikke burde kjøre med medisinen innabords?

Skrevet

Sperret han opp øynene fordi du ikke burde kjøre med medisinen innabords?

En kan fint kjøre bil om en har tatt paracetter og ibux.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...