Gjest Kjenner-mora Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Fikk i dag høre at barnet til noen litt mer perifere venner har blitt lagt inn på Riksen fordi de har funnet svulster i ryggen. Jeg er så redd for å trå feil så derfor spør jeg her: Er det slik at svulster alltid betyr kreft, eller kan det være noe mindre farlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Svulster kan også være en ansamling celler som har tilta uten at de planlegger å ha livet av deg. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det vil ofte _ikke_ være kreft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjenner-mora Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det vil ofte _ikke_ være kreft. Det er dessverre kreft, fikk jeg vite nå... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjenner-mora Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Svulster kan også være en ansamling celler som har tilta uten at de planlegger å ha livet av deg. :0) Det er dessverre kreft, fikk jeg beskjed om nå... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er dessverre kreft, fikk jeg vite nå... :-( Så utrolig leit :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjenner-mora Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Så utrolig leit :-( Ja, jeg kjenner det langt inn i sjela, og skulle så inderlig ønske jeg kunne gjøre noe for dem. Har ikke snakket direkte med dem, kun med felles venner, syns det er litt for tidlig å ta kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Nei, svulster betyr ikke alltid kreft. Det finnes benigne (godartede) svulter, og maligne (ondartede = kreft) svulster. Det finnes også svulster som består av både benigne og maligne celler (som vårt ene barn hadde). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er dessverre kreft, fikk jeg vite nå... :-( Så leit Håper det går bra med barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Anna Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er dessverre kreft, fikk jeg vite nå... :-( Huff så trist :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det er dessverre kreft, fikk jeg vite nå... :-( Så trist! Heldigvis overlever de fleste barn kreft i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ja, jeg kjenner det langt inn i sjela, og skulle så inderlig ønske jeg kunne gjøre noe for dem. Har ikke snakket direkte med dem, kun med felles venner, syns det er litt for tidlig å ta kontakt. Så utrolig trist. Ofte er det veldig mye trøst i praktiske håndsrekninger i slike situasjoner. Ta med noe hjemmebakt. Lage noen gode middager å levere. Skifte dekk på bilen for dem. Klippe hekken. Små ting som kan bli veldig store. Gi ekstra oppmerksomhet til eventuelle søsken som lett blir salderingspost. Og selvfølgelig lytte. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.