Gå til innhold

blodsykdom? migrene? stress?

Anbefalte innlegg

Gjest undrer26.
Skrevet

hei. jeg er ei jente på 26 år. jeg har to små barn en på to år og en på tre måneder, de siste par månedene har jeg virkelig ikke følt meg som meg selv, jeg sliter med konstant hodepine som sitter i hele hodet, svimmelhet, pluttselig tung pust, har lenge blødd mye fra tannkjøttet, har flakkene syn og utrolig dårlig hukommelse (kan glemme hva jeg gjore eller var i går) tar lett til tårene å blir fort irritabel, har vondt i ledd og muskler ( vært hos kiropraktor for dette) nedsatt konsentrasjon å faller helt ut av samtaler, lite sexlyst, trøtt og sliten i hode, kronisk tett nese (sitter på en måte mellom øynene) får også fler og fler mikroskopiske små røde prikker/blødninger under huden. drikker nok veske å triller mye turer men det hjelper ikke. skal til legen for å ta div blodprøver, men får ikke time før om ca en måneds tid. har lavt blodtrykk å lav blodprosent så noe av plagene kan jo selvfølgelig skyldes det, men det er jo noe jeg har hatt hele livet å aldri følt meg sånn her av den grunn.. noen anelse hva dette kan være å hva jeg kan gjøre?. mvh jente 26.

Videoannonse
Annonse
Gjest nedenforoghjem
Skrevet

Du kan ha forhøyet stoffskifte etter fødsel. Be spesifikt om blodprøver med tanke på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...