Gjest mamma som mistet munn og mæle Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Datter 7 år til meg: "Mamma, hvor mange har sett din tiss? Gutter altså!" Jeg: "Eh...det vet jeg ikke" Datter 7 år: "Men mamma, det er jo bare å telle! Kom igjen da - tell!" Hva svarer en ei slik lita frøken da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er lov å lyge av seg publikum i sånne "saker" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Der vil jeg glatt svart at "det vil jeg ikke si, for det har ikke du noe med". Uansett antallet, er ikke utsagnet "X gutter har sett mammas ..." noe som jeg vil ha utbasunert i skolegården :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Da ville jeg passet på å lære henne at det finnes ting man ikke spør om fordi man ikke har noe med det. På en hyggelig måte. Unger, altså! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Man må ikke svare på alt unger spør om. De har ikke vondt av å få beskjed om at man ikke spør om alt, og at de ikke har noe med enkelte ting.... Jeg hadde ikke tenkt ut noe svar på noe sånt til min seksåring, hun hadde fått beskjed om at hun ikke fikk noe svar på det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Som resten ville jeg definitivt ikke vært ærlig hehe ;-) Ville imidlertid fisket litt for å høre om det var noen grunn til at temaet kom opp akkurat nå. I min (og forsåvidt jr's) tid var det en populær hobby blant noen guttene å storme jentegarderoben etter gymmen foreksempel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 LOL!!! Tror jeg hadde blitt litt svar skyldig, jeg også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 *LOL* Jeg hadde nok ikke svart på det nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis hun spør igjen, så si at du ikke vet hvor mange som skiftet på deg da du var baby, så... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg ville svart at det er min private sak. Mine barn lærer at noen ting er private, og at man kan sette grenser for hva man vil snakke om. Så ville jeg, som Kayia sier, prøvd å undersøke hvorfor hun spør om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.