Gå til innhold

Føler meg rar i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest En liten faen
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 11 år. Jeg har en slags uvirkelighetsfølelse i hodet, det er nesten som ikke å være til stede, en veldig god beskrivelse av "uvirkelighetsfølelsen" ligger her: http://www.lommelegen.no/legesvar/negativt-stressreaksjon Har en sånn følelse, bare uten de andre symptomene som er beskrevet i linken. Dette kommer alltid litt utpå ettermiddagen/kvelden, og dette plager meg veldig nå. Det gjør meg gal!! Noen nøkkelord om "følelsen": Uvirkelighetsfølelse Ikke være til stede Kvelden/ettermiddagen Rar i hodet Det føles som om det hele er en drøm, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest minnah
Skrevet

Og du er "bare" 11 år?

Du skriver veldig bra, og virker derfor veldig intelligent og observant!

Synes ikke du skal kalle deg selv for en liten faen ;-)

Håper noen kan svare deg.

motorPrøysen
Skrevet

Gå til helsesøster/skolehelsetjensten og beskriv det der. Hvis du ikke veit hvor det er, be en lærer om å hjelpe deg. Du kan ta med utskrift av det du linker til som beskriver følelsen du har.

Gjest HHP58
Skrevet

Høres ut som angst.Har du hatt en sterk følelse av ubehag i det siste? Mobbing? Skrekkfilm? Sover du 7-8 timer idøgnet? Skal du ha tentamen eller eksamen snart?

Finner du ikke ut av det,må du snakke med far eller mor,og spørre om du kan gå til helsesøster eller fastlegen til familien.Har du noen eldre søsken kan du jo diskutere med de.Eldre søstre er flinkere til slikt.Gutter skal ofte "tøffe seg" og vil ikke inrømme at de er svake eller har følelser før de nærmer seg 30.

Fint at du tar kontekt "med oss voksne" eller "gamlisser" som du sikkert kaller oss over 30?

Gjest HHP58
Skrevet

Og du er "bare" 11 år?

Du skriver veldig bra, og virker derfor veldig intelligent og observant!

Synes ikke du skal kalle deg selv for en liten faen ;-)

Håper noen kan svare deg.

Enig.Om alderen stemmer er du en smart gutt,og stor nok for alderen.Klokskap har ikke altid med alder å gjøre.Husk også at det finnes forskjellig typer intelligens og at den matamatisk

/logiske har fått alt for mye ufortjent oppmerksomhet.Jenter og damer blir mye fortere utviklet i hodet og du bør ikke være flau om du synes de er lettere å snakke med.Noen gutter bli aldri voksne selv om de er både 30 og 40.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...