Olav Femte Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Her sitter jeg alene. Mitt liv har vært fra luxus på alle plan til der jeg er nå....mildt sagt ikke noe særlig... Hadde ALT - men nå er det slutt på alt....årsaken vil jeg ikke komme inn på. MEN - da tenker dere at han fikk psykiske problemer pga. dette. ? NEI. psykiske lidelser var grunnen - at firma gikk dårligere.. Sånn er det....livet.....på alle plan.. 0 Siter
Gondor Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Min psykiske lidelse går også forut for alle problemene mine. Jeg har ikke ligget på latsiden! Aldri! Nå sitter jeg her med nok en utdannelse bak meg og selvtillitt på bånn. Ja, jeg synes litt synd på meg selv. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Mitt liv er litt tomt for tia og det er pga at jeg ikke har noe å gjøre om formiddagen, bortsett fra å se på tv. Det blir en ganske koko av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.