Gå til innhold

Sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er ensom og har behov for å skrive litt - men til saken:

Har noen av dere opplevd pannikkangst på et sted der dere ville ikke det skulle skje (supermarket) f.eks.

Problemet mitt er dette - (derfor medisiner).

Dette kalles sykdom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerda
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det ja - flere ganger. F.eks. i taxfree shopen på Strømstad-båten. Og for sure - det er noe seriøs dritt... Man kan ikke noe for sykdommen sin, men man kan jobbe med hvordan man lever med den.

Skrevet

''Har noen av dere opplevd pannikkangst på et sted der dere ville ikke det skulle skje (supermarket) f.eks.''

Ja mange ganger.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det ligger i kriteriene for panikklidelse at anfallene skal komme brått o g uventet og ikke kun på steder hvor en forventer å få angst.

Gjest syttentretti
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det ja - flere ganger. F.eks. i taxfree shopen på Strømstad-båten. Og for sure - det er noe seriøs dritt... Man kan ikke noe for sykdommen sin, men man kan jobbe med hvordan man lever med den.

Jo takk fikk det på vei ned i Hvaler-tunnelen , men heldigvis var det ikke jeg som kjørte.På vei tilbake lå jeg på gulvet bak i bilen å rista og sklv som et aspeløv , det var grusomt... men jeg måtte jo igjennom det var den eneste måten og komme hjem....

Gjest HHP58
Skrevet

Jo takk fikk det på vei ned i Hvaler-tunnelen , men heldigvis var det ikke jeg som kjørte.På vei tilbake lå jeg på gulvet bak i bilen å rista og sklv som et aspeløv , det var grusomt... men jeg måtte jo igjennom det var den eneste måten og komme hjem....

Bare når jeg tenker på USA og å havne i fengsel.Tenkte på dette når jeg så en film som heter "Framed for murder".De har jo dødstraff der borte,så man må passe på å ha mobil synlig og ikke på en innerlomme.

Reagere også på narkomane og haier.Men ikke krokodiller.

En aids sprøyte er vel farligere i Norge enn en hai eller croc?

Hurra for Oslo.

Skrevet

Bare når jeg tenker på USA og å havne i fengsel.Tenkte på dette når jeg så en film som heter "Framed for murder".De har jo dødstraff der borte,så man må passe på å ha mobil synlig og ikke på en innerlomme.

Reagere også på narkomane og haier.Men ikke krokodiller.

En aids sprøyte er vel farligere i Norge enn en hai eller croc?

Hurra for Oslo.

''Hurra for Oslo.''

Du har nok rett i at risikoen for å bli skadet av en sprøyte er større enn å bli angrepet av en hai eller krokodille i Oslo. Men også den førstnevnte risikoen er lav, hvis man ikke driver oppsøkende virksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...