Olav Femte Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Mulig jeg er ensom og har behov for å skrive litt - men til saken: Har noen av dere opplevd pannikkangst på et sted der dere ville ikke det skulle skje (supermarket) f.eks. Problemet mitt er dette - (derfor medisiner). Dette kalles sykdom. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Ja, jeg har opplevd det ja - flere ganger. F.eks. i taxfree shopen på Strømstad-båten. Og for sure - det er noe seriøs dritt... Man kan ikke noe for sykdommen sin, men man kan jobbe med hvordan man lever med den. 0 Siter
Gjest bpt Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 ''Har noen av dere opplevd pannikkangst på et sted der dere ville ikke det skulle skje (supermarket) f.eks.'' Ja mange ganger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Det ligger i kriteriene for panikklidelse at anfallene skal komme brått o g uventet og ikke kun på steder hvor en forventer å få angst. 0 Siter
Gjest syttentretti Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Ja, jeg har opplevd det ja - flere ganger. F.eks. i taxfree shopen på Strømstad-båten. Og for sure - det er noe seriøs dritt... Man kan ikke noe for sykdommen sin, men man kan jobbe med hvordan man lever med den. Jo takk fikk det på vei ned i Hvaler-tunnelen , men heldigvis var det ikke jeg som kjørte.På vei tilbake lå jeg på gulvet bak i bilen å rista og sklv som et aspeløv , det var grusomt... men jeg måtte jo igjennom det var den eneste måten og komme hjem.... 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Jo takk fikk det på vei ned i Hvaler-tunnelen , men heldigvis var det ikke jeg som kjørte.På vei tilbake lå jeg på gulvet bak i bilen å rista og sklv som et aspeløv , det var grusomt... men jeg måtte jo igjennom det var den eneste måten og komme hjem.... Bare når jeg tenker på USA og å havne i fengsel.Tenkte på dette når jeg så en film som heter "Framed for murder".De har jo dødstraff der borte,så man må passe på å ha mobil synlig og ikke på en innerlomme. Reagere også på narkomane og haier.Men ikke krokodiller. En aids sprøyte er vel farligere i Norge enn en hai eller croc? Hurra for Oslo. 0 Siter
laban Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Bare når jeg tenker på USA og å havne i fengsel.Tenkte på dette når jeg så en film som heter "Framed for murder".De har jo dødstraff der borte,så man må passe på å ha mobil synlig og ikke på en innerlomme. Reagere også på narkomane og haier.Men ikke krokodiller. En aids sprøyte er vel farligere i Norge enn en hai eller croc? Hurra for Oslo. ''Hurra for Oslo.'' Du har nok rett i at risikoen for å bli skadet av en sprøyte er større enn å bli angrepet av en hai eller krokodille i Oslo. Men også den førstnevnte risikoen er lav, hvis man ikke driver oppsøkende virksomhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.